Aktualni phaeton je vsa ta leta za Volkswagen prava nočna mora, saj se velika limuzina zelo slabo prodaja, z vsakim prodanim primerkom pa ustvarjajo izgubo (okrog 28 tisoč evrov na enoto). Lani so prodali komaj 4000 primerkov, kar je tretjina manj od leta poprej. Avto je tako rekoč še manj priljubljen od upokojenega eosa. Slabih 90 tisoč evrov vredna limuzina je luč sveta ugledala leta 2002, ker je tako ukazal Ferdinand Piech, ki si je srčno želel konkurenta mercedesu S.
A vendar pri Volkswagnu niso obupali in so se odločili, da phaeton dobi naslednika. Razvoj je bil nedavno pri koncu, a so pri izračunih ugotovili, da tudi novi model ne bo ustvarjal dobička, saj naj bi bili proizvodnja in sestavni deli predragi. Zato so za nedoločen čas projekt zaustavili in znova staknili glave, a odločitve še ni na vidiku.
Najbolj hecno pri vsem tem pa je, da volkswagnovci s phaetonom ustvarjajo izgubo, Audi z A8, ki je v osnovi na nemškem trgu za 8650 evrov cenejši od VW, pa dobiček.