Seveda, giulia je izredno lep avto, odkar je prvič ugledal luč sveta, zato so ga zrisali že kot kabrio, kupe in karavan. Za vizualne užitke je zdaj tu še različica, ki spominja na zlate čase slave konec devetdesetih na prvenstvu WTCC in še desetletje prej v nemškem DTM, skratka, tipičen premik »priden avto – hudoben avto«.
Seveda se Italijani ne bodo pridružili nemškemu prvenstvu turnih avtomobilov, a v Martinijevi podobi je alfa romeo kot nared za sodelovanje na najvišjih nivojih tekmovanja. Z drugimi besedami, čista dirkaška erotika. V viziji so giuliji povečali masko in dodali hudičevo všečne vstopnike za zrak, razširjeni so blatniki in na zadku DTM-spojler ter božjastno zajeten difuzor.
Dvojni izpušni sistem je prav tako le pobožna želja virtualnih umetnikov, če pa bi se taka lepotica dejansko podala v prvenstvo DTM, bi motor razvijal okoli 600 KM. Predstavljajte si tudi akustiko, saj ima giulia v najmočnejši serijski izvedbi pod motornim pokrovom tako ali tako twin-turbo V6, ki izvira iz Ferrarijevega hleva.
Alfa romeo je bila del DTM-prvenstva na začetku 90., ko je ekipa z Nicolo Larinijem in alfo 155 V6 Ti osvojila rekordnih 38 zmag in naslov prvaka 1993. Alfa se je poslovila z razpadom tega tekmovanja konec 1996.