Po podatkih IDC je globalni trg pametnih telefonov v drugem četrtletju zabeležil 11,6-odstotno rast na letni ravni. Število prodanih naprav je preseglo 337 milijonov, kar četrtletje uvršča na drugo mesto v celotni zgodovini prodaje pametnih telefonov.
Južnokorejski Samsung si je odrezal največji, 21,7-odstotni delež, kljub temu pa je na letni ravni izgubil 3,1 odstotne točke. Apple, ki je v zadnjem četrtletju lanskega leta celo prehitel Samsung, pa je pristal na dobrih 15 odstotkih trga, kar je nekaj več kot dve odstotni točki več kot pred letom dni.
Največ so sicer pridobili kitajski proizvajalci, predvsem na račun ugodnejših naprav. Huawei se je uvrstil na tretje mesto z 8,9-odstotnim deležem na račun dobre prodaje na domačem in evropskem trgu; Xiaomi je dosegel 5,3 odstotka trga na račun skoraj 30-odstotne rasti in prodora na indijski in južnoazijski trg; na peto mesto pa se je uvrstil Lenovo s 4,8-odstotnim deležem.
"Za rast trga pametnih telefonov niso zaslužne le paradne naprav Samsunga, Appla in drugih. Cenejše naprave se na ključnih trgih namreč prodajajo bistveno bolje," so zapisali pri IDC.