Zanimivosti

Za višje cilje

Petra Rupnik
16. 7. 2015, 21.29
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.57
Deli članek:

Je obsesija lahko pozitivna? Športniki, ki svoje življenje podrejajo enemu cilju, osebnemu športnemu uspehu ali celo rekordu, pravijo da ja.

Arhiv Svet24

Vrhunske športnike spremlja adrenalin, strast do življenja samega in uresničevanje želja, ki ne poznajo meja. Vsakega velikega ustvarjalca, športnika in inovatorja žene neustavljiva strast – goreča želja, da svoje sanje in zamisli spremeni v resničnost.

Pridružite se več kot 450 Oakley športnikom in drugim privržencem omenjene blagovne znamke tudi v Sloveniji  v praznovanju vaše obsesije ter deljenju prostora, kjer ta oživi, in sicer v akciji One Obsession: Where Do You #LiveYours? Ste že kdaj bili postavljeni pred dejstvo, ko ste spoznali, da ste z nečim obsedeni? Da vas določena aktivnost, glasba ... premami in si je ne morete izbiti iz glave? Da ste najbolj izpolnjeni, ko lahko svojo obsesijo zaživite. Tako razmišljajo mnogi športniki, kulturniki, glasbeniki ... po svetu. To je energija, ki napolni njihovo telo, stanje duha, notranje gonilo.

»Ponosni smo, da smo del družine, ki se ukvarja z enim najžlahtnejših in najtežjih športov na svetu, in verjamemo, da vrhunski dosežki temeljijo na pomembnih individualnih rezultatih in odličnem timskem delu,« je bila skupna izjava danske profesionalne kolesarske ekipe Tinkoff - Saxo, ki je registrirana v Rusiji in ki je zapeljala v leto 2015 z zelo visokim ciljem, da postane nesporno najboljša kolesarska ekipa na svetu. Vrhunski kolesarji Peter Sagan, Ivan Basso in Robert Kiserlovski so se pridružili izvrstnim kolegom, kot so Alberto Contador, Michael Rogers in Daniele Bennati, in tako ustvarili široko in raznoliko skupino tekmovalcev, ki lahko nastopajo vso sezono.

A ne gre le za rezultate, zmagovanje ali doseganje popolnosti. Nagrada je že samo potovanje, že dejstvo, da lahko počnejo, kar želijo, in da svojo obsedenost dejansko živijo. Nekateri jo premagujejo z več tisoč prekolesarjenimi kilometri, drugi z več urami za violino, spet tretji s stotimi goli ... Prava sreča pa izhaja iz stalnih prizadevanj. Ne gre za končen cilj, saj je tu ves čas tisto posebno mesto, kamor se vedno znova vračamo. V ta namen je blagovna znamka Oakley v letu 2015 lansirala prav posebno kampanjo, ki so jo poimenovali One Obsession: Where Do You #LiveYours? Na twitterju in njihovi spletni strani lahko z drugimi delite svoje obsesije in pokažete javnosti, kako premagujete ovire, ki jih pred vas postavlja življenje.