Bistvenih oblikovnih sprememb ni bilo pričakovati in jih tudi dejansko ni. Avto je dobil spremenjeno masko, odbijače, novo vsebino žarometov in zadnjih luči, nova so tudi nekatera platišča in barve zunanjosti, medtem ko je bila notranjost deležna prenovljenih merilnikov in sredinske konzole, ki ima za doplačilo vgrajen 8-palčni zaslon (serijsko pri paketih Sport in AMG Line). Multimedija je nadgrajena z Apple Car Play in MirrorLink, medtem ko bo kupec izbiral še med 12 različnimi osvetlitvami potniške kabine.
Motorna paleta bolj ali manj ostaja enaka, a vendarle velja omeniti nekaj izjem. Posebej izpostavljajo verzijo A180 CDI BlueEfficiency z 80 kilovati moči, ki naj bi na 100 kilometrov porabila 3,5 litra goriva in v enem kilometru ustvarila za 89 gramov CO2.
A220d, ki zamenjuje A220 CDI, in A250 sta dobila nekaj minimalne dodatne moči, samodejni sedemstopenjski menjalnik in Launch Assist, za boljše speljevanje z mesta. Vrh ponudbe predstavlja A45 AMG z 280 kW (381 KM) in s 475 Nm navora, kar je dovolj, da od 0 do 100 km/h pospeši v 4,2 s.
Na voljo bo tudi različica Motorsport Edition, ki je izdelana skupaj s F1 moštvom Mercedes AMG Petronas. Takšen A je dodatno opremljen z značilno zeleno barvo, večjimi črnimi platišči in zajetnim spojlerjem na zadku.