Pilot Andre Borschberg je letalo uspešno pripeljal do Havajev in nekaj po sončnem vzhodu uspešno pristal na letališču Kalaeloa pri Honoluluju na otoku Oahu.
Potoval je na višini 9000 metrov in je moral za dihanje uporabljati kisikove jeklenke. Med skoraj petdnevnim poletom si je privoščil po 20 minut spanca, navaja francoska tiskovna agencija AFP.
Gre za prvi tako dolg polet letala, ki ga je poganjala zgolj solarna energija. "Ta polet na Havaje ni samo prvi v zgodovini letalstva, ampak je tudi prvi za čiste tehnologije," so sporočili organizatorji podviga.
Borschberg je z nekaj manj kot 118 urami poleta preko Tihega oceana presegel tudi dosedanji rekord za solo polet, ki je doslej znašal 76 ur.
Etapa med Japonsko in Havaji je bila sicer ena najbolj tveganih za Solar Impulse 2, saj je bila najdaljša, kar nekajkrat pa so jo morali preložiti zaradi slabega vremena. Če poleta ne bi opravili do začetka avgusta, bi ga morali preložiti na naslednje leto, saj bi bilo na voljo premalo svetlobe, da bi ga lahko izvedli.
Zdaj naj bi pot nadaljevalo naprej proti Severni Ameriki, pot okoli sveta pa namerava zaključiti 9. marca v Abu Dabiju. Skupno naj bi letalo naredilo 13 postankov in v petih mesecih od začetka podviga v zraku preživelo skupno 25 dni.
Solar Eclipse 2 je sicer propelersko letalo na električni pogon, ki ga napaja več kot 17.000 sončnih celic na krilih, za shranjevanje energije pa skrbijo litij-ionske baterije. Premer kril ima večji od jumbo jeta, tehta pa vsega 2,3 tone, kar je nekoliko več kot povprečen avtomobil.
Projekt so načrtovali več kot 12 let, njegov namen pa je predvsem vzpodbujanje razvoja zelenih tehnologij in opozarjanja na podnebne spremembe.