Največja novost za modelsko leto 2016 je vgradnja štirilitrskega twinturbo V8-motorja v G500, ki razvija 310 kW (422 KM) in 610 Nm navora, kar je dovolj, da več kot dve toni pločevine do 100 km/h pospeši v 5,9 sekunde. Ta isti motor uporabljata AMG GT in C 63 AMG. A ni ostalo le pri tem.
G63 AMG so nekoliko povečali moč 5,5-litrskemu V8-motorju (419 kW in 760 Nm), G65 AMG ima pod sprednjim pokrovom orjaka z oznako V12 (463 kW in 1000 Nm), ki do stotice potegne v 5,3 s, dizelskemu G350 d pa so moč povečali na 180 kilovatov. Verzije G350 d, G500 in AMG G63 imajo po novem serijsko vgrajen ECO start/stop funkcijo za nižjo porabo goriva in manjši izpust emisij CO2, poleg tega pa so vsem G-jem namestili nove blažilnike, optimizirana sistema ASR in ABS, malce so spremenili podobo odbijačev in 18-palčnih platišč, rahle spremembe pa nosi tudi instrumentna plošča.
Poleg standardnih popravkov so pri Mercedesu zamešali še nekaj novih barv (solar beam, tomato red, alien green, sunset beam in galactic beam). Avto v prodajne salone pripelje letos poleti, o cenah pa se bomo pogovarjali v prihodnjih tednih.
Bolj star, bolj živ
Veliki G je od upokojitve oddaljen svetlobna leta. Kot kaže, bo v takšni obliki na voljo še kar nekaj let. Tokrat so mu osvežili motorno paleto.