Čeprav v zgodbi ni še nič uradnega, viri blizu japonske tovarne navajajo, da bo avto tehnično sledil Hondi NSX in bo imel hi-tech pogon, sestavljen iz štirivaljnega turbomotorja in dveh elektromotorjev. Bencinski motor bo poganjal zadnji kolesi, elektromotorja pa sprednji.
Taka rešitev bo za naslednika S2000 pomenila štirikolesni pogon in zmanjšanje emisij na krajših razdaljah. Pri Hondi se še niso čisto odločili o bencinskem motorju, govori pa se, da naj bi to vlogo prevzel rahlo »olajšani« 2-litrski turbo iz honde civic type R ali pa morda novi 1,5-litrski turbo štirivaljnik, ki bo zmogel vsaj 220 kW (300 KM), spet pa bo z dvosklopčnim sedemstopenjskim menjalnikom. Prvo generacijo S2000 so izdelovali med letoma 1999 in 2009, avto pa je poganjal 2-litrski atmosferski štirivaljnik z 240 konji.