Zanimivosti

GLC coupe nad Bavarce

Artur Švarc
24. 4. 2015, 13.00
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.56
Deli članek:

Mercedes je v Šanghaj pripeljal študijo, ki naj bi bila blizu serijske proizvodnje. Če bo vse po sreči, gre avto v prodajne salone prihodnje poletje.

Arhiv proizvajalca

Avto z uveljavljeno mercedesovo obliko, kjer je imel prste vmes tudi slovenski oblikovalec Robert Lešnik, je dolg 4,73 m, medosna razdalja meri 2,83 m, za zdaj pa ima na sebi nataknjena 22-palčna platišča. Posebej zanj so zamešali živo rumeno barvo in ga opremili z nekaj plastike, da še bolj poudarja njegovo crossoversko poslanstvo. Prav tako ni šlo niti brez žarometov in zadnjih luči z LED-tehnologijo, a mnogim bo v oči padla razporeditev zadnjih izpušnih cevi iz nerjavečega jekla, ki spominjajo na enega izmed lexusov.

Koncept je opremljen s šestvaljnim V6-trilitrskim twinturbo motorjem, ki razvija 270 kW (367 KM) pri 5500 vrtljajih in 520 Nm med 1400 in 4000 vrtljaji, povezan pa je z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom, ki moč razporeja na vsa štiri kolesa z Mercedesovim hišnim štirikolesnim pogonom 4Matic.

To je že drugi Mercedesov križanec v zadnjih nekaj mesecih. Po GLE coupeju, s katerim mislijo v Stuttgartu zagristi v kolač, ki pripada BMW-ju X6, z GLC coupe želijo zavdati bavarskemu manjšemu bratu, X4, sploh ker je GLC nekoliko bolj prijeten očem kot večji GLE. Ne smemo pozabiti, da se s Q6 v boj vpleta tudi audi.