Direktor Bolhe (in njihovega spletnega oglasnika bolha.com), v katerem je bilo še pred dnevi zaposlenih 25–30 ljudi, je Goran Rubčić, ki je na direktorskem mestu februarja zamenjal Sašo Praprotnik. Rubčić na direktorskem stolčku sicer sedi tudi pri hrvaškem podjetju Njuškalo, ki ima spletni portal njuskalo.hr, prav tako z malimi oglasi.
Obe omenjeni podjetji sta sicer v lasti avstrijske družbe Styrie Media Group, ki je –spomnimo – še pred časom obvladovala podjetje Žurnal Media (slednje je izdajalo brezplačnik Žurnal24 in Žurnal ter spletno stran zurnal24.si), lani maja pa so se vodilni odločili za zaprtje podjetja. Takrat je čez noč brez dela ostalo triinpetdeset ljudi, za omenjene zaposlene pa je bila informacija o ukinitvi presenečenje. »Odločitev je bila za nas zelo težka, vendar pa na koncu z ekonomskega vidika žal nismo mogli sprejeti drugačne,« je takrat pojasnil predsednik uprave družbe Styria Media Group Markus Mair.
In šok ter veliko presenečenje je predvčerajšnjim okusilo tudi sedem zaposlenih pri Bolhi, ko so prejeli odpovedi. »Sem v velikem šoku, saj mi niti na misel ni prišlo, da bo prišlo do odpovedi,« nam je zaupala ena od odpuščenih, ki želi ostati anonimna. Opisala je tudi, da je dobila odpoved o zaposlitvi iz poslovnih razlogov, in dodala, da je bilo po Rubčićevem prihodu rečeno, da se v prihodnje stvari ne bodo spreminjale in da do odpuščanj naj ne bi prišlo. A se je zdaj začelo dogajati prav to. Z vprašanji, zakaj je prišlo do tega, smo se obrnili na podjetje Bolha, od koder so nam potrdili, da so se predvčerajšnjim poslovili od sedmih sodelavcev, od tega od treh redno zaposlenih.
»Vsem, s katerimi smo prekinili delovno razmerje, bodo izplačane zakonsko določene odpravnine, prav tako bomo spoštovali njihove odpovedne roke,« so sporočili in pojasnili, zakaj je do odpovedi prišlo: »Ker so naši načrti in načrti našega lastnika za podjetje smeli in ker želimo, da storitev bolha.com postane še boljša za vse slovenske uporabnike spleta, smo za naslednje petletno obdobje začrtali novo strategijo. Kar nekaj časa smo posvetili iskanju različnih alternativ in možnostim optimizacije poslovanja, a na žalost se delnemu zmanjšanju ekipe ni bilo moč izogniti.«
Začele so se širiti tudi govorice, da naj bi Bolho prodali, a so to v podjetju zanikali ter zapisali, da je torej za njihovo podjetje in za njihovo blagovno znamko bolha.com začrtana petletna strategija razvoja in rasti ter da o prodaji njihov lastnik ne razmišlja.