Prenovljeni ranger, ki ga bodo sestavljal na Tajskem, v Argentini in Južni Afriki, ima svežo zunanjo podobo, spremenjen videz potniške kabine in nekaj izboljšane tehnike pod sprednjim pokrovom. Za pogon bo na voljo petvaljni 3,2-litrski motor Duratorq TDCi s 147 kW (200 KM) in 470 Nm navora, ki je povezan s šeststopenjskim menjalnikom, poleg tega bosta na ceniku še 2,2-litrski TDCi s 118 kW (160 KM) in 385 Nm navora, na nekaterih trgih pa s 130 KM in 22-odstotno manjšo porabo, in 2,5-litrski bencinski motor s 122 kW (166 KM). Pickup bo na voljo z elektronsko nadzorovanim 4 x 4 pogonom, popolnoma prenovljeno je vzmetenje in volanski mehanizem, medtem ko največja nosilnost znaša 3500 kilogramov.
Avto bodo začeli prodajati v tretjem četrtletju letošnjega leta.
V notranjosti bo središče dogajanja predstavlja novi multimedijski sistem Sync2, v povezavi z osempalčnim zaslonom na dotik, veliko je novih kakovostnejših materialov, boljša je zvočna izolacija, napredek pa je storjen tudi na področju aktivne varnosti. Tako je ranger opremljen tudi s sistemom za samodejno zaviranje v primeru trka in opozorilnikom za nenamerno menjavo voznih pasov, dodatno pa so tu še parkirni senzorji spredaj in zadaj, novi aktivni tempomat in sistem za pomoč pri speljevanju v klanec.
Avto bodo začeli prodajati v tretjem četrtletju letošnjega leta.