Zanimivosti

SOF je detektor talentov!

K.S.
23. 1. 2015, 14.16
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.56
Deli članek:

Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), organizatorka Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), in Društvo Logout objavljata razpis za izbor dveh mladih kreativcev, ki se bosta udeležila mednarodnega oglaševalskega festivala Cannes Lions 2015. Letošnja tema razpisa, ki se bo zaključil 26. februarja, je odvisnost od mobilnih telefonov oz. družbenih omrežij. Dostopne slovenske raziskave razkrivajo, da stanje doma še ni tako alarmantno kot kažejo trendi v tujini, vendar se jim počasi približujemo - tretjina mladih v Sloveniji družbena omrežja uporablja več kot 2 uri in pol na dan.

SOF 2015

SOF je detektor talentov

»Domača nagrada je za mlade kreativce predvsem izredno velika priložnost, da pokažejo svoj talent, opozorijo nase in morda dobijo zelo vredno nagrado ter priložnost za neprecenljivo izkušnjo na največjem mednarodnem oglaševalskem festivalu Cannes Lions. Lahko bi rekli, da je to za mladega kreativca izjemna naložba za prihodnost - promocijo; marsikateri mladi talent je prav po tej poti dobil nove, pomembne priložnosti za ustvarjanje. Med danes bolj vidnimi kreativci, ki kreirajo domačo oglaševalsko sceno in so nekdanji zmagovalci razpisa so Aljoša Bagola, Miha Grobler, Dominik Bagola, Gregor Žakelj, Blaž Ritmanič (dvakratni zmagovalec razpisa za nagrado Mladi kreativci), Sašo Petek, Matija Kocbek, Robert Bohinec …« je povedala Lučka Peljhan, izvršna direktorica tekmovalnega programaSOF, in dodala: »Od začetka razpisa do danes smo glede števila sodelujočih na razpisu imeli vzpone in padce, odvisno od števila mladih v večjih agencijah, ki so se izkazale za najboljše podporno okolje mladim talentom, zadnjih nekaj let pa število sodelujočih narašča, kar je dober kazalec; ta kaže, da oglaševanje v Sloveniji ima podmladek.«

Lanski zmagovalki na razpisu za mlade kreativce, Ajda Žagar in Aleksandra Prus (priznanje Mladi kreativci 2014sta prejeli za deloPhonebuster),sta sodelovanje v Cannes-u opisali kot izjemno priložnost: »Tam res vidiš in spoznaš ogromno zanimivih ljudi, ter dobiš občutek, da je možnosti v življenju neskončno in da je svet poln norih idej. Zmaga na SOF je zagotovo potrditev, da sva svojo nalogo dobro opravili, še večjo potrditev pa sva dobili z dejanskim zanimanjem realnih naročnikov za najino aplikacijo, ki sva jo prijavili na razpis.«


Odvisnost od mobilnih telefonov

Tema letošnje razpisne naloge za mlade kreativce jeodvisnost od mobilnih telefonov oz. družbenih omrežij. Mobilni telefoni so že dolgo del vsakdanjega življenja, še posebej pa to velja za generacijo, ki se je rodila v digitalni svet. Raziskave EU kažejo, da se uporaba mobilnih in predvsem pametnih telefonov v starostni skupini 9-16 let hitro povečuje; v povprečju so otroci v raziskanih državah EU internet prvič uporabili pri osmih letih, mobilni telefon dobili pri devetih, pametni telefon so začeli uporabljati pri 12-ih, starost prvega stika z internetom in napravami pa se iz generacije v generacijo niža. Približno dve tretjini vseh mladostnikov ima profil na enem izmed družbenih omrežij, pri tem pa so večinoma prepričani (tako jih zatrjuje 79 %), da uporabo pametnega mobilnega telefona obvladajo bolj kot njihovi starši. Raziskave zagotovo kažejo nevarnost realnega tveganja, da določen odstotek mladostnikov (med 10 % in celo 30 %) postane pretirano navezan na uporabo interneta oziroma mobilnih naprav. Tako je slaba četrtina mladostnikov že pozabila na hrano ali se je odpovedala spanju zaradi spleta, 52 % mladostnikov pa je že poskušalo zmanjšati uporabo pametnega mobilnega telefona - neuspešno. Dostopne slovenske raziskave nam razkrivajo, da tretjina mladih družbena omrežja uporablja več kot 2 uri in pol na dan.

Komunikacijski cilj razpisa je izzvati mlade, da kritično ocenijo svojo uporabo mobilnega telefona in družbenih omrežij, prepoznajo znake odvisnosti in poiščejo pomoč. Mladi kreativci, ki se bodo spoprijeli z izzivom, morajo za dosego cilja komunikacije izdelati spletno oziroma mobilno rešitev, ki lahko povezuje ali zajema tudi druge komunikacijske kanale. Prijava na razpis je brezplačna, prijavijo se lahko PARI KREATIVCEV, ki so rojeni po 27. juniju 1986. Vsak udeleženec mora aktivno obvladati angleški jezik in delo z opremo Apple.

SOF na Facebooku

Zmagovalni par mladih kreativcev se bo udeležil posebnega tekmovanja za mlade kreativce – Young Lions Competition – skupina Cyber competiton v okviru svetovnega oglaševalskega festivala Cannes Lions 2015, ki bo potekal od 21. do 27. junija. SOZ kot naročnik tega razpisa bo zmagovalnemu paru kril stroške prijavnine na tekmovanje za mlade kreativce in stroške namestitve po izboru naročnika razpisa.

Žirija 24.SOF

11-člansko žirijo tekmovalnega dela letošnjega festivala bo vodil Blaž Vuk, kreativni direktor agencije Pristop.

Člani žirije, ki bodo med dobrimi izluščili najboljše, so Robert Bohinec (kreativni direktor, Mayer McCann), Blaž Kocjančič (kreativni direktor, Formitas BBDO), Matej Kodrič (kreativni direktor, Saatchi&Saatchi), Robert Križmančič (umetniški direktor, Futura DDB), Petra Krulc (izvršna kreativna direktorica, Grey Ljubljana), Katja Petrin Dornik (kreativna direktorica, Luna\TBWA), Toni Tomašek (kreativni direktor, Publicis Groupe Slovenia), Gregor Žakelj (umetniški direktor, VBG), na predlog STP SOF pa tudi Jaka Lenardič (direktor, Enki) in Nenad Senić (uredniški direktor, PM poslovni mediji).

24. SOF: Upaj si!

Rdeča nit 24. SOF, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica in bo med 26. in 27. marcem 2015 v Portorožu ponovno združil prek 900 strokovnjakov s področja komuniciranja, je Upaj si! Največji dogodek stroke bo ponudil orodja in vsebine na temo nevarnosti varnih poti in preseganja tveganj kot investicije za uspeh. Nagradil bo dela, ki so si upala in uspela, ter ustvaril pogoje, kjer bosta drugačnost in pogum nagrajena. Dvodnevni osrednji dogodek stroke enkrat letno poveže vse domače akterje v marketinški stroki, izlušči in nagradi najboljše med dobrimi, in hkrati s celostno zasnovanim kongresnim programom odpira razpravo o aktualnih strokovnih vprašanjih, omogoča pa ne le izmenjavo znanj, izkušenj in idej, temveč tudi pogledov na nadaljnji razvoj stroke.