Do zdaj so prodali nekaj več kot 400 tisoč primerkov, kar kaže na izjemno priljubljenost med kupci. K temu je nedvomno pripomogla moderna zunanja oblika, ki v novi izdaji ostaja bolj ali manj enaka. Evoquu so sicer dodali nove odbijače, masko, LED-žaromete, spojler na zadku, novo serijo platišč, osvežena je tudi paleta barv, medtem ko gre v notranjosti opaziti novi 8-palčni osrednji zaslon na dotik ter nove materiale in sedeže.
Nova družina štirivaljnih motorjev Ingenium prinaša športnemu terencu nekaj prihranka pri teži (20–30 kg). Na voljo bo dvolitrski TD4-motor s 110 in 132 kilovati, medtem ko bo bencinsko ponudbo predstavljal prav tako dvolitrski turbo Si4-motor s 177 kW (240 KM). Na seznamu želja ne bo manjkal niti devetstopenjski samodejni menjalnik. Tako bencinar kot najmočnejši dizel bosta na voljo s pogonom 4x4, dodatno pa vam Britanci vgradijo še sistem All-Terrain Progres Control ter sistema opozarjanja ob nenamerni menjavi pasov in za samodejno zaviranje v primeru trka.
Kupci bodo od avgusta izbirali med znanimi paketi opreme (SE, HSE Dynamic in Autobiography), o ceni pa za zdaj še ni informacij.