Toyota bo vpoklicala 40.000 vozil na Japonskem in 17.000 v tujini, medtem ko bo vseh 27.500 Daihatsujevih vozil vpoklicanih na Japonskem.
Toyotini vpoklici se tokrat nanašajo na zračne blazine na voznikovi strani, medtem ko so se prejšnji vpoklici na blazine na sovoznikovi strani. Daihatsu je sedaj prvič vpoklical vozila zaradi Takatinih zračnih blazin.
Pri zračnih blazinah tega japonskega proizvajalca namreč obstaja nevarnost, da jih raznese, ob čemer se razletijo kovinski delci.
Zaradi težav s Takatinimi zračnimi blazinami je doslej 10 svetovnih proizvajalcev, med njimi Toyota, Honda, BMW, Ford in General Motors, vpoklicalo skoraj 16 milijonov vozil.
Pri zračnih blazinah tega japonskega proizvajalca namreč obstaja nevarnost, da jih raznese, ob čemer se razletijo kovinski delci. s temi napakami naj bi bilo povezanih vsaj pet smrtnih žrtev v ZDA in Maleziji.
Takata se sooča z obtožbami, da je več let vedela za napake pri zračnih blazinah. Ameriške oblasti so sredi meseca proti Takati sprožile kriminalistično preiskavo, ameriška agencija za varnost prometa pa je v sredo Takato pozvala, naj razširi vpoklice vozil zaradi blazin, sicer ji grozi do 35 milijonov dolarjev globe, je poročala AFP.