Zanimivosti

V Seawayu so se vsi delavci vrnili na delo

STA
25. 11. 2014, 15.21
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.55
Deli članek:

V Seawayu, ki se zadnje mesece spopada z likvidnostnimi težavami, so se danes na delo vrnili vsi delavci. Vendar v podjetju še niso prejeli vsega potrebnega materiala, zato produktivnost ni optimalna, delo pa naj bi po normalnem urniku začelo teči konec tedna. Trenutno imajo več kot 20 naročil za aktualne modele bark Greenline.

seaway.si
Proizvodna hala plovil Seaway.

Vodstvo Seawaya je tudi tistim delavcem, ki so bili na čakanju, sredi prejšnjega tedna zagotovilo, da bo delo danes steklo po normalnem urniku. Tako so se danes na delo vrnili vsi zaposleni, je potrdil direktor Seawaya Bogdan Topič.

Kot je dodal, produktivnost zaenkrat še ni takšna, kot bi si želeli, saj do danes še niso prejeli vsega potrebnega materiala. "Pričakujemo pa, da bo delo začelo teči po dokaj normalnem in ustaljenem urniku že ta konec tedna, ko bomo v skladišče prejeli večino potrebnega materiala za nadaljevanje proizvodnje," je pojasnil.

Kar se tiče drugega kroga dokapitalizacije, zaenkrat novih vplačil družbenikov še ni bilo. Nakup materiala tako financirajo iz 600.000 evrov svežega kapitala, ki ga je v začetku novembra v Seaway Design vložila KD Group.

"Likvidnostne težave Seawaya se bodo lahko v največji meri popravile, ko se bo zagnala proizvodnja. Barke, ki so na proizvodni liniji, je potrebno čim prej dokončati, nato pa začeti z izpolnjevanjem novih naročil," je svoj prizadevanja pojasnil Topič, ki računa, da bi bilo prvih osem bark lahko dokončanih v sredini decembra. Od vsake od teh bark si obetajo še plačilo 40 odstotkov preostale kupnine.

Na vprašanje o morebitnem poslovnem prestrukturiranju in racionalizaciji tudi pri številu zaposlenih, pa je poudaril, da zaenkrat ukrepov nižanja števila zaposlenih še niso sprejeli. Kot glavni razlog za nastale težave sicer Topič vidi napačne poslovne odločitve iz preteklosti, ki segajo v začetek recesije po letu 2008. Sedaj pa v podjetju iščejo tudi strateškega partnerja.

Trenutno imajo v Seawayu več kot 20 naročil za aktualne modele bark Greenline, čedalje več zanimanja potencialnih kupcev pa je tudi za nove, tako imenovane čezoceanske modele jaht. Za barko Oceanclass 57 imajo v Seawayu že dve podpisani pogodbi in precej resnih interesentov. Intenzivno pa se pogajajo za podpis pogodbe tudi s kupcem največje 5,5 milijona evrov vredne barke Oceanclass 90.