Študijo je junija objavila revija Nacionalne akademije znanosti in je naletela na ogorčene odzive uporabnikov Facebooka. Podjetje je okrog 700.000 uporabnikom objavljal dobre ali slabe novice in potem spremljal, kako to vpliva na njihovo razpoloženje. Problem v tem je, da uporabniki niso vedeli, da so del eksperimenta.
Facebook se je najprej vlekel iz zmešnjave s trditvijo, da so uporabniki z odprtjem računa sprejeli politiko podjetja, kakršnakoli že je, in so se že tedaj odpovedali določenim pravicam. Takšno sprenevedanje uporabnikov ni zadovoljilo in podjetje se je julija potem opravičilo.
K temu je pripomoglo tudi to, da je znanstvena revija sporočila, da vse ni bilo prav in da ponavadi objavljajo rezultate študij, pri katerih imajo ljudje možnost, da se izločijo. Tega pa v tem primeru niso mogli storiti, ker niso vedeli, da so del študije.
Facebook je v četrtek sporočil, da bo novoustanovljeni odbor pregledal vse raziskovalne projekte in jih nadziral, da bodo v skladu z etičnimi standardi. Kaj natančno to pomeni, sicer še vedno ni jasno, saj podjetje ni jasno reklo, da kaj podobnega več ne bo počelo.