Za dosego tolikšne varčnosti so snovalci delali na treh področjih hkrati: zmanjševanju teže, aerodinamiki in popolnoma novi tehnologiji Z. E. Hybrid, ki omogoča vožnjo brez izpustov na vsakdanjih poteh. Za razvoj tega koncepta, ki je zasnovan kot vozilo segmenta B, so uporabili jeklo, aluminij in streho iz magnezija osupljivo majhne teže (samo 4 kg), medtem ko za pogon skrbi bencinsko-električni sklop, ki zagotavlja ultra majhno porabo goriva (1 liter na 100 km) in predvsem mobilnost brez emisij na razdaljah do 60 km in pri hitrosti do 120 km/h.
Za razvoj tega koncepta, ki je zasnovan kot vozilo segmenta B, so uporabili jeklo, aluminij in streho iz magnezija osupljivo majhne teže.
Renaultovci so pri tem projektu sodelovali s partnerji iz raznih panog francoske avtomobilske industrije, kot so Saint-Gobain za stekla, Faurecia za sedeže in Michelin za pnevmatike. Prav tako se je Renault povezal tudi z drugimi velikimi partnerji, na primer s podjetjema Continental in Posco. Zahvaljujoč specifičnostim njihovega strokovnega znanja, so partnerji pomembno prispevali k Renaultovemu podvigu z izdelavo prototipa Eolab.