Zanimivosti

Odlična marketinška poteza Kitajcev!

S.M.
23. 8. 2014, 21.45
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.55
Deli članek:

Kitajski internetni prodajalec sadja se je domislil odlične marketinške poteze s katero lahko proda več sadja po višji ceni

Kitajski dobavitelj sadja preko spleta Fruit Hunters razmišlja o tem, da bi patentiral svojo marketinško potezo za povečanje prodaje sadja. Miniaturne breskve namreč oblači v miniaturne seksi spodnje hlačke.

Linija breskev stane 79 dolarjev za škatlo, imenuje pa se "Ko je breskva zrela". To je tudi ime hongkonškega filma z erotično vsebino. Da je linija breskev še bolj ekskluzivna, majcene hačke oblikuje in izdeluje priznan kitajski oblikovalec spodnjega perila.

Zanimivosti

gebhard rosmanith (1)
Intervju

Na koncu ljudje jedo tisto, kar je v interesu korporacij

zanositev
Zgodba Melite Slavič

Rodila pri 46 letih: ni besed, ki bi opisale, kaj sem čutila, ko sem ga prvič zagledala

hladilnik, prenajedanje, nočni prigrizek
Zdravi prigrizki

Ste tudi vi nenehno lačni in brskate po hladilniku?

viki-groselj
Intervju

Viki Grošelj se po petdesetih letih vrača pod veličastni Makalu

pitje čaja
Zeliščni napitek

Za svežo in sijočo polt si vsak dan privoščite skodelico čaja

LEČA
Leča

Stročnica, ki bogati jedilnike in odpravlja slabokrvnost