Zanimivosti

Akrapovičeva bavarska bombnika

Auto Bild
14. 8. 2014, 21.30
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.55
Deli članek:

Pri Akrapoviču so izdelali izpušna sistema linij Slip-On in Evolution za najnovejša člana družine M.

Auto Bild

Izpušni sistem linije Slip-On je izdelan iz titana ter zagotavlja povečanje M3/M4, večji navor in zmanjšanje skupne teže. Poleg večjih cevi kot pri originalnem izpušnem sistemu, ki so bile zasnovane za zagotavljanje nižjega proti tlaka, ta popolnoma nov sistem odlikuje tudi športni zvok izpušnega sistema, ki so ga pri Akrapoviču razvili za zagotavljanje popolnega zvočnega užitka.

Povečanje moči za 5,4 kW pri 4400 vrtljajih in navora za 17,4 Nm pri 2350 vrtljajih pripomore k večjemu užitku med vožnjo, zmanjšanje teže izpušnega sistema linije Slip-On pa skupaj z večjo zmogljivostjo izboljša vodljivost avtomobila. Vizualna podoba je izboljšana s povsem novo oblikovanimi zaključki izpušnega sistema iz titana ali ogljikovih vlaken ter osupljivega zadnjega difuzorja iz ogljikovih vlaken.

Auto Bild

Sistem pripomore k še večji zmogljivosti z namestitvijo povezovalnih cevi Evolution, ki v kombinaciji z linijo Slip-On povzdignejo model M3/M4 na še višjo raven. S povečanjem moči za +7,5 kW pri 5200 vrtljajih in za 16 Nm večjim navorom pri 2450 vrtljajih je bil celoten sistem linije Evolution ustvarjen za zagotavljanje čim bolj prostega pretoka izpušnih plinov, kar je doseženo z odstranitvijo drugega kompleta katalizatorjev (v primerjavi s serijskim sistemom), s čimer je zagotovljena večja zmogljivost v celotnem območju vrtljajev. Vse pa povezuje globok in športen Akrapovičev zvok. 

Celoten sistem ne potrebuje ponovnega programiranja enote ECU, saj ne aktivira nobenih opozorilnih lučk. Sistemu so priložena priročna navodila za montažo. Z zaključki izpušnega sistema iz titana ali ogljikovih vlaken in osupljivim ročno izdelanim zadnjim difuzorjem iz ogljikovih vlaken (vse na voljo kot dodatna oprema) bo lep videz avtomobila BMW z linijo Slip-On in kompletom povezovalnih cevi Evolution usklajen z njegovo zmogljivostjo.

Poleg te izjemne izvedbe sistema iz linije Evolution (linija Slip-On in povezovalne cevi Evolution) je mogoča tudi nadgradnja izpušnega sistema z izhodnimi cevmi iz nerjavnega jekla brez katalizatorjev za uporabo na dirkališču in primernega tudi za nadaljnje predelave avtomobila.

Estrada