Tako kot ostale različice focusa je tudi ST dobil nov obraz in v notranjosti nov volan, novo obliko armaturne plošče, 4,2- ali 8-palčni zaslon na dotik in izboljšan multimedijski sistem Sync2. Jasno, da je focus ST dodatno obogaten s precej bolj atraktivno zunanjo obliko, ki jo tvorijo 18-palčna lahka platišča, zadnji spojler, športni pragovi in sredinsko nameščena izpušna cev, medtem ko v notranjosti ne manjkajo športni sedeži Recaro, aluminijaste stopalke in oznake ST.
Izpostavljeno
Trajnost v papirni industriji
V ponudbi motorjev sta na voljo dve izbiri. Kupci bodo izbirali med dvolitrskim motorjem Ecoboost s 184 kW (250 KM) in 360 Nm navora (ta zmore do 248 km/h) ter med dizelskim motorjem 2.0 TDCi s 136 kW (184 KM) in 400 Nm navora.
Novinec zmore focusa pognati do največ 217 km/h, od 0 do 100 km/h pa pospeši v 8,1 sekunde. Oba motorja sta povezana s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in sistemom Auto-Start-Stop. Kupcem bo avto na voljo od jeseni, tudi v novi temno sivi barvi stealth in modri barvi deep impact.