Vse je odvisno od tega, ali bosta Toyota in BMW še poglobila svoje sodelovanje. Eden od razlogov, zakaj je subaru dobil svojo verzijo toyote GT 86, je Toyotin 20-odstotni delež v Fuji Heavy Industries, kamor spada subaru, a to se ne bo zgodilo pri novi generaciji GT 86, ki bo precej bolj radikalen avto od aktualnega modela.
Tada je namignil, da naj bi naslednja generacija GT 86 imela podobno tehnologijo kondenzatorjev kot njihov le mans TS040 hybrid.
BMW in Toyota sodelujeta na visokoperformančnem športniku, ki bo postavljen nad GT 86, in glavni inženir Tetsuja Tada pravi, da bi lahko sodelovanje obeh velikanov razširili še na drugo generacijo GT 86. To bi lahko prineslo celo vrstni motor namesto bokserskega, pa vsekakor tudi hibridni pogon.
Tada je namignil, da naj bi naslednja generacija GT 86 imela podobno tehnologijo kondenzatorjev kot njihov le mans TS040 hybrid. Do takrat bomo spremljali kmalu prenovljen GT 86, ki pride na trg konec letošnjega leta.