Skoraj polovico oz. 41,51 odstotka slovenskih uporabnikov spleta novice zanimajo, nekaj več kot tretjino oz. 36,42 odstotka pa novice zelo zanimajo. Delež uporabnikov, ki jih novice ne zanimajo, je majhen: 3,54 odstotka je spletnih uporabnikov, ki jih novice ne zanimajo, 3,99 odstotka pa je spletnih uporabnikov, ki jih novice sploh ne zanimajo, ugotavlja raziskava. Uporabniki spleta, ki prebirajo novice, so marca v povprečju na spletu preživeli 13 ur in 23 minut ter opravili povprečno 71 obiskov ter 469 prikazov. Povprečen uporabnik spleta je za brskanje sicer porabil 12 ur in 13 minut ter v 63 obiskih opravil 437 prikazov. Raziskava Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, v obdobju 2013-2015 pa jo izvaja družba Gemius Adria.
Novice zanimajo več kot tri četrtine slovenskih uporabnikov spleta
Novice na spletu prebira več kot tri četrtine slovenskih uporabnikov spleta, največ pa jih je iz starostne skupine od 25 do 34 let, kažejo podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS).