Volkswagen je uspel s svojo ponudbo, ki jo je podaljšal s 25. aPrila na 16. maj, nazadnje prepričati še švedski pokojninski sklad Alecta, da mu proda svoj 2,04-odstotni delež v Scanii. Alecta je sprva zahtevala višjo ceno, vendar je Volkswagen izključil možnost, da bi za delnico odštel več kot 200 kron (22,2 evra). Alecta je na koncu pristala na prodajo. V skladu s švedsko zakonodajo je 90-odstotni lastniški delež tisti prag, ki omogoča iztisnitev preostalih delničarjev in umik družbe z borze. Z danes objavljenim poslom je Volkswagen uspešno zaključil projekt, ki ga je začel že leta 2006. V njem naj bi ustvaril skupno enoto za proizvodnjo težkih tovornih vozil, ki bo lahko tekmovala s konkurenco iz Daimlerja in Volva. Februarja je Volkswagen objavil 6,7 milijarde evrov vredno ponudbo za pridobitev skoraj 40-odstotnega deleža Scanie, ki še ni bila v njegovi lasti. Upravni odbor Scanie je delničarjem priporočil, naj ponudbe ne sprejmejo. Nemški koncern je v preteklosti ocenjeval, da bi lahko s popolnim prevzemom Scanie letno prihranil okoli 650 milijonov evrov.
Volkswagnu le uspel prevzem Scanie
Nemški Volkswagen je vendarle uspel prepričati dovolj delničarjev švedske Scanie, da bo lahko iztisnil preostale delničarje in podjetje umaknil z borze. Svoj lastniški delež je namreč v zadnji ponudbi uspel zvišati z 88,25 odstotka na 90,47 odstotka, poroča nemška tiskovna agencija dpa.