Zanimivosti

Je trgovec dolžan sprejeti izdelek nazaj?

N.J.
12. 4. 2014, 15.30
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.54
Deli članek:

Potrošnica je za darilo kupila parfum, ki pa obdarjencu ni bil všeč. Neodprtega in v nepoškodovani embalaži ga je želela vrniti, ponudili pa so ji le zamenjavo za drug parfum ali dobropis. Predvidevala je, da je potrošnik upravičen do povrnitve kupnine, če izdelek v originalni embalaži vrne v 8 dneh. Kako je s tem?

Na Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS) pojasnjujejo, da trgovec izdelka, ki smo ga kupili in ni z njim nič narobe, pa ga kljub temu ne želimo imeti, ni dolžan sprejeti nazaj. Od poslovne prakse vsakega posameznega trgovca pa je odvisno, kako bo obravnaval našo zahtevo. Če takšen izdelek zamenja ali izstavi dobropis, se to šteje za dober poslovni običaj. 

 

Zanimivosti

lesena žaluzija
Skriti kotički

Prah, ujet v radiator, se s toplim zrakom širi okrog

zivali pri veterinarju (3)
Pasje težave

Moj pes smrči. Ali je to normalno?

kringa-naslovna
Vampir iz Istre

Prvi vampir v Evropi

jajca na pultu
Vsestransko živilo

Nasveti, ki vam pridejo prav pri uporabi in pripravi jajc

janin vrt1 shutterstock
Vrtnina za vsak vrt

Kako do lepega česna

umazana tipkovnica
Leglo umazanije

Bakterij na tipkovnici je več kot na javnem stranišču