Obiskovalci, ki na spletno stran medija pridejo neposredno z uporabo spletnega naslova ali zaznamka, porabijo približno trikrat več časa kot tisti, ki so na spletno stran prišli prek iskalnika ali družbenega omrežja Facebook, študijo povzema francoska tiskovna agencija AFP.
"Omrežje Facebook in iskalniki igrajo ključno vlogo pri povečevanju branosti posameznih novic, vendar pa podatki kažejo, da je s takimi obiskovalci težko zgraditi dolgoročnejši odnos. Za medije, ki delujejo v skladu s tradicionalnim modelom in želijo pridobiti lojalno občinstvo, ki je za vsebine pripravljeno plačati, je ključnega pomena, da za bralce postanejo prvi vir, na katerega se ti obrnejo," ocenjujejo v raziskovalnem centru.
Za medijske hiše je pretvorba uporabnikov družbenih omrežji v stalne bralce namreč precej težavna.
Tudi spletne strani z močno prisotnostjo na družbenih omrežjih, npr. ameriška Buzzfeed in NPR, beležijo večjo vpletenost tistih uporabnikov, ki jih obiskujejo neposredno. Za medijske hiše je pretvorba uporabnikov družbenih omrežji v stalne bralce namreč precej težavna, ugotavljajo raziskovalci.
Študija je vključevala 26 uveljavljenih medijev, kot so CNN, BBC, New York Times in Huffington Post. Odstotek neposrednih obiskovalcev, ki so hkrati na vsebine prihajali tudi prek družbenih omrežij, je bil majhen, med 0,9 in 3,2 odstotka. Izjema je bil portal Buzzfeed, kjer je delež znašal 11,3 odstotka.
Podobna velja tudi za neposredne bralce, ki do vsebin pridejo prek iskalnika - teh je bilo med 1,3 odstotka in 4,1 odstotka, z izjemo portala examiner.com, kjer je delež znašal 8,6 odstotka.
Večina spletnih uporabnikov sicer do vsebin pride na enega od naslednjih načinov - neposredno, prek iskalnika ali pa prek družbenih omrežij. Le majhen delež uporabnikov do vsebin pride prek povezav v elektronski pošti, na forumih ali drugih spletnih straneh.