Zanimivosti

Družbena omrežja niso čudežno zdravilo za težave medijev

STA/J.P.
11. 3. 2014, 15.55
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.53
Deli članek:

Medijske hiše si lahko največ obetajo od bralcev, ki dobro poznajo blagovno znamko medija in spletno stran obiskujejo neposredno, ugotavlja študija ameriškega raziskovalnega centra Pew. Nasprotno pa obiskovalci, ki na spletno stran medija pridejo prek družbenih omrežij ali spletnih iskalnikov, na njej porabijo bistveno manj časa.

Obiskovalci, ki na spletno stran medija pridejo neposredno z uporabo spletnega naslova ali zaznamka, porabijo približno trikrat več časa kot tisti, ki so na spletno stran prišli prek iskalnika ali družbenega omrežja Facebook, študijo povzema francoska tiskovna agencija AFP.

"Omrežje Facebook in iskalniki igrajo ključno vlogo pri povečevanju branosti posameznih novic, vendar pa podatki kažejo, da je s takimi obiskovalci težko zgraditi dolgoročnejši odnos. Za medije, ki delujejo v skladu s tradicionalnim modelom in želijo pridobiti lojalno občinstvo, ki je za vsebine pripravljeno plačati, je ključnega pomena, da za bralce postanejo prvi vir, na katerega se ti obrnejo," ocenjujejo v raziskovalnem centru.

Za medijske hiše je pretvorba uporabnikov družbenih omrežji v stalne bralce namreč precej težavna.

Tudi spletne strani z močno prisotnostjo na družbenih omrežjih, npr. ameriška Buzzfeed in NPR, beležijo večjo vpletenost tistih uporabnikov, ki jih obiskujejo neposredno. Za medijske hiše je pretvorba uporabnikov družbenih omrežji v stalne bralce namreč precej težavna, ugotavljajo raziskovalci.

Študija je vključevala 26 uveljavljenih medijev, kot so CNN, BBC, New York Times in Huffington Post. Odstotek neposrednih obiskovalcev, ki so hkrati na vsebine prihajali tudi prek družbenih omrežij, je bil majhen, med 0,9 in 3,2 odstotka. Izjema je bil portal Buzzfeed, kjer je delež znašal 11,3 odstotka.

Podobna velja tudi za neposredne bralce, ki do vsebin pridejo prek iskalnika - teh je bilo med 1,3 odstotka in 4,1 odstotka, z izjemo portala examiner.com, kjer je delež znašal 8,6 odstotka.

Večina spletnih uporabnikov sicer do vsebin pride na enega od naslednjih načinov - neposredno, prek iskalnika ali pa prek družbenih omrežij. Le majhen delež uporabnikov do vsebin pride prek povezav v elektronski pošti, na forumih ali drugih spletnih straneh.

Estrada

Moamer Kasumović
Šok v BiH

Znani bosanski igralec Moamer Kasumović obsojen zaradi spolnega napada na mladoletnika

tisti dnevi v mesecu
Podkast

Video: Tisti dnevi v mesecu v drugi sezoni še bolj pikantni in žgečkljivi

Blaž Švab, Jasna Kuljaj, Z Jasno in glasno
Z Jasno in glasno

Kaj si Blaž Švab misli o velikem hitu poletja, pesmi Brajde

Sophia Loren
Jubilej

Diva Sophia Loren slavi že 90 let: Iz revščine v Hollywood

Kesha
Nihče ne želi imeti opravka z njim

Pevka Kesha zaradi tega incidenta preoblikovala besedilo

lady gaga gucci-gucci
Soočila se je na drugačen način

Lady Gaga spregovorila o govoricah z začetka svoje kariere, da je moški

Zanimivosti

supet-luna, sankt-peterburg
Mini luna

Zemlja bo za kratek čas dobila še eno luno

HUAWEI Watch GT 5-6
Zanimivosti

Vau! Huawei predstavil nove naprave!

IMG_2113
Mednarodni festival

Speculum Artium 2024: Kjer se srečajo umetnost, znanost in virtualna resničnost

cryptocoin, kriptovaluta, mining, rudarjenje, kripto
Zanimivosti

Najboljši načrt za zaslužek s kriptovalutami: CrytocoinMiner vam omogoča zaslužek vsak dan

kovanec
Izjemno redka zbirka

Po stotih letih začeli s prodajo kovancev "kralja masla", za enega iztržili 1,2 milijona evrov

avto, henry ford
Model T

Avto je vse pregnal s ceste