Avto prinaša evolucijski dizajn, še najbolj pa se pozna nadgradnja sprednjega dela, ki je bolj agresiven z veliko šestkotno masko in trapezoidnimi LED-lučmi. Še vedno ostajajo poudarjeni kolesni loki, rob, ki se pne od sprednjih do zadnjih luči in zaključi v rahlo privzdignjenem zadku, iz katerega skoči spojler pri hitrosti nad 120 km/h.
Zanimivo, nova generacija je 2 cm krajša od predhodnika in zdaj meri 4,18 metra, medosna razdalja pa je narasla za 37 mm. TT je širok 1,83 metra in visok 1,35 metra.
Tretja generacija je postavljena na VW-jevo platformo MQB in je do 50 kg lažja, TT zdaj tehta 1230 kg (2,0 TFSI). Prtljažnika je za 13 litrov več, skupno 305 litrov.
Motorji? Dva 2-litrska TFSI s 169 kW (230 KM) in 370 Nm navora ali 228 kW (310 KM) in 380 Nm navora za navitega TTS. Tu je tudi 2-litrski TDI s 135 kW (184 KM) in 380 Nm navora.
Najšibkejši TT s šeststopenjskim ročnim menjalnikom do stotice pospeši v šestih sekundah, s S-tronicom pa v 5,3, končna hitrost je omejena na 250 km/h. Močnejši motor v TTS s pogonom Quattro do stotice skoči v 4,7 sekunde, dizelski TT pa do 100 potrebuje 7,2 sekunde in doseže 235 km/h.
Paleta koles sega od 17 do 20 palcev, v notranjosti najdemo novi 12,3-palčni zaslon, kilmatsko napravo se upravlja kar na zračnikih, športni sedeži pa imajo napihljivo stranico, ki objame telo.
Audi je dodal še 12 zvočnikov Bang & Olufsen in 14-kanalni ojačevalnik ter v vrata nameščene »wooferje«, ki so osvetljeni.