Pri Volkswagnu so že od začetka vedeli, da veyron ne bo dobičkonosen, a so ga vseeno dali v prodajo kot tehnični presežek. Analitska hiša Bernstein Research je izračunala, da pri vsakem prodanem veyronu nastane 4,62 milijona evrov izgube, zato je težko verjeti, da se avto vseeno prodaja.
Veyron pa ni edini Volkswagnov model, ki se prodaja z izgubo – phaeton pri vsakem prodanem primerku naredi za 28.208 evrov škode.
Prav tako je vel satis Renaultu pri vsakem prodanem avtomobilu prinesel 18.774 evrov izgube. Seznam avtomobilov se nadaljuje s peugeotom 1007 (15.432 €), audijem A2 (7556 €), jaguarjem x-type (4701 €), smartom fortwo (4483 €), renault laguno (3559 €), fiat stilom (2737 €) in prvo generacijo mercedesa A (1446 €).
No, to so številke po primerku, skupne številke na življenjsko dobo pa so 3,37 milijarde pri smartu fortwo med letoma 1995 in 2006, na drugem mestu je fiat stilo (2001–2009), ki je Torinu prinesel 2,11 milijarde evrov izgube, 2,03 milijarde evrov minusa je pridelal peugeot 1007 (2004–2009), prva generacija mercedesa A je zapisala 1,71 milijarde, veyron in jaguar x-type pa vsak po 1,7 milijarde evrov, zadnja neuspešna generacija lagune (2006–2012) je Renaultu pridelala 1,56 milijarde, audi A2 1,42 in renault vel satis (2001–2009) 1,19 milijarde.