Pod pretvezo, da gre za izgubljeno lastnino, so jim začeli pošiljati nazaj tisto, kar je ostalo za njihovimi psi. Svet Brunete sicer ni odobril financiranja tega izvirnega načina čiščenja ulic, a je bila oglaševalna agencija McCann pripravljena delo opravljati zastonj.
Čez teden se je tako zbralo več kot ducat prostovoljcev, ki so patruljirali po ulicah. Če so ugledali prekrškarja, so pristopili in začeli pogovor o ljubljenčku, da bi ugotovili ime in pasmo.
S temi podatki so lahko iz baze izločili lastnika.
Kampanja je požela prvo nagrado na Ibersko-ameriškem oglaševalskem festivalu, oblasti pa so prijavile 70-odstotni upad pasjih iztrebkov na mestnih ulicah , potem ko je bilo opravljeno 147 posebnih dostav. Da zalet ne bi pojenjal, so se vodilni mesta Brunete lotili nove kampanje: prostovoljce so opremili z daljinsko vodenimi umetnimi pasjimi iztrebki, ki te nato usmerjajo proti prekrškarjem.
Naprave so ozaljšane z zastavicami, ki prestopnike moledujejo, naj jih ne zapustijo in naj jih raje poberejo. Odzivi prebivalcev so bili večinoma pozitivni, našli pa so se tudi tisti, ki bi raje imeli posebna območja, posvečena le psom.