Pred šestimi meseci so se ustanovitelj tekstilnega podjetja 'Wool & Prince' Mac Bishop in njegova prijatelja Katie Elks in Mike Major odločili ustvariti boljšo, dolgotrajno srajco na gumbe. Svoje nezadovoljstvo z moškimi oblačili so izrazili z izdelkom, ki se ne mečka in ni neprijetnega vonja po dnevu ali dveh uporabe in ne potrebuje nenehnega pranja, sušenja in likanja.
Po nekaj raziskavah so dognali, da je volna šestkrat bolj vzdržljiva kot bombaž in bolj odporna proti gubam in vonjavam, tudi brez dodanih kemikalij.
S pomočjo petnajstih testnih osebkov so trije mladi podjetniki razvili lastno volneno tkanino, ki je lahka, dobro diha, vzdržljiva in predvsem mehka. Preden pa bi Mac novico o idealnem materialu obesil na velik zvon, se je odločil noviteto dodobra preizkusiti, zato se je lotil posebnega izziva – isto srajco je nosil sto dni, brez pranja in likanja.
Po njegovih besedah je srajca prestala osemkilometrske teke in tridnevno nenehno nošenje med hurikanom Sandy. Vsak dan jo je poskušal zmečkati in jo nalesti telesnega vonja, a brez uspeha. Tudi po teku, ko je bila srajca prepojena s potom, jo je le obesil čez noč, zjutraj pa je bila po njegovih besedah popolnoma sveža.
Na krilih nenadejanih rezultatov je Mac začel zbirati denar za zagon produkcije na Kickstarterju – strani, na kateri lahko ljudje prostovoljno prispevajo denar za razne poslovne načrte. Zastavljena vsota je znašala slabih 23000 evrov, a so jo po nekaj dnevih že krepko presegli.
Tako so si lahko zadali še višje cilje, kot je denimo več velikosti, tesno prileganje, standardno prileganje in več vzorcev oziroma barv. Srajca naj bi na trg prišla letos decembra, trenutna cena na Kickstarterju pa znaša slabih 75 evrov. Kakšna bo konča cena, za zdaj še ni znano.
Svojega recepta mladi inovatorji ne razkrivajo – pravijo le, da gre za kombinacijo fino česane preje in vlaken z nizko vsebnostjo mikronov.