42-letna vojvodinja se je spet znašla v stiski, potem ko naj bi se začetek njenega podkasta, ki ga pripravlja v sodelovanju z Lemonada Media, prestavil na naslednje leto. Po poročanju portala In Touch naj bi vodilni v podjetju projekt ustavili, ker naj bi se bali, da bo prihajajoča uvedba njene blagovne znamke za življenjski slog, American Riviera Orchard, odvrnila pozornost od njenih avdio prizadevanj.
"Meghan je pohlepna," je povedal notranji vir. "Hoče vse naenkrat in to se ji je spet maščevalo. Pretirava." Izvršni direktorji Lemonade naj bi bili zaskrbljeni tudi, da bi lahko Meghanina prihajajoča Netflixova kuharska oddaja preusmerila pozornost od podkasta. "Lemonada se s tem očitno ni strinjala," je izjavil vir. "Zagotovo so pričakovali, da bo to njen prednostni projekt, vendar se je verjetno odločila, da ima pri Netflixu pomembnejše posle." Do domnevnega odrivanja podkasta prihaja po tem, ko je njena serija "Archetypes" za Spotify ni bila podaljšana za drugo sezono.
Vir pravi, da Meghan zdaj nujno potrebuje uspešnico s svojo Netflixovo oddajo ali blagovno znamko življenjskega sloga, da bi dokazala, da sta z možem, princem Harryjem, v Hollywoodu še vedno vitalna in priljubljena. Vendar notranje informacije ne dajejo upanja. "Skoraj vse, kar sta poskusila, se je končalo s katastrofo," so ostro izjavili. Medtem je eden od dobro obveščenih virov iz Tinseltowna za In Touch povedal, da zvezdniki ne spoštujejo vojvodinje, ki za svoje vsebine zahteva ogromno denarja. "Hollywood je navzven bleščeč, a resnične zvezde so za svoj uspeh trdo delale – in" pravi anonimni vir. "Zdaj, po vseh njenih neuspehih, se ji ti zvezdniki A kategorije – in tudi kraljeva družina – smejijo!"