Na profilu je trenutno devet fotografij, ki skupaj prikazujejo logotip nove blagovne znamke. V logotipu je navedeno tudi ime mesta, kjer si je nekdanja igralka ustvarila novo življenje s princem Harryjem in njunima otrokoma, 4-letnim princem Archiejem in 2-letno princeso Lilibet. Mesto Montecito, kjer ima par vilo, se nahaja v Santa Barbari, znani kot "Ameriška riviera".
O novi znamki ni na voljo veliko podatkov. Na Instagramu American Riviera Orchard je prikazan kratek video, v katerem nekdo ureja cvetje, Meghan pa kuha ob pesmi "I Wish You Love" avtorice Nancy Wilson. Spletna stran vključuje logotip znamke in poziv, da se prijavite na čakalno listo.
Čeprav še ni znano, kakšna bo ponudba blagovne znamke, je v registraciji podjetja zapisano, da bodo v ponudbi digitalne in tiskane kuharske knjige, jedilni pribor, posoda, dekanterji, serviete in prti ter konzervirano hrano.
To je prvič, da je Meghan objavila na družbenih omrežjih od leta 2020, ko sta z možem nazadnje posodobila svoj profil @SussexRoyal, takoj po tem, ko sta se umaknila s kraljevih dolžnosti. Takoj ko se je zaročila s princem Harryjem, je 42-letnica izbrisala svoje zasebne profile na družbenih omrežjih, vključno z računom na Instagramu, ki je imel 3 milijone sledilcev. Prav tako je zaprla svojo nekdanjo znamko življenjskega sloga The Tig, kjer je pisala o svoji najljubši hrani in odkritjih s potovanj.
Novica o lansiranju znamke sicer prihaja v času, ko se britanska kraljeva družina spopada z "dramami", torej tik po aferi s photoshopom fotografije princese Catherine in novici o bolezni kralja Charlesa.