Letno poročilo WalletHuba o oskarjih je razkrilo, da ima ta praznik največjih dosežkov v filmu visok cenovni davek. Samo slovesnost podelitve bo po ocenah stala kar 56,9 milijona dolarjev, pri čemer je to le delček celotnih stroškov, porabljenih za nominirance. Film Morilci cvetne lune, ki je letos prejel kar 10 nominacij, vključno z nominacijo za najboljši film, je imel proračun kar 200 milijonov dolarjev, kar je več kot kateri koli drugi film v tekmovanju.
Oskar, ki ga prejmejo zmagovalci, ima ocenjeno vrednost približno 400 dolarjev
Samo postavljanje 50.000 kvadratnih metrov velike rdeče preproge stane že 24.700 dolarjev, in to ni edina osupljiva številka. Za postavitev preproge je bilo potrebnih 30 zvitkov, 600 ur dela in ekipa 18 ljudi, poroča WalletHub. Vsak od 24-karatnih pozlačenih kipov oskar, ki ga prejmejo zmagovalci, ima ocenjeno vrednost približno 400 dolarjev. Akademija podeljuje nagrade v 24 kategorijah, zmagovalci pa svojih kipov ne smejo prodati, razen če jih najprej ponudijo Akademiji za simboličen znesek 1 dolar.
Prav tako ni poceni sodelovanje na ekskluzivni zabavi Vanity Fair Oscar Party, kjer pari plačajo vsaj 100.000 dolarjev za vstopnice. Poleg tega so filmske zvezde prejele darilne vrečke, polne razkošnih daril, kot so izdelki za nego kože, luksuzna potovanja, prigrizki in gospodinjski aparati v skupni vrednosti 125.000 dolarjev.
Vendar pa torbe Everybody Wins, ki jih prejmejo zvezde, niso darilo Ameriške filmske akademije, temveč izdelki marketinške agencije Distinctive Assets iz Los Angelesa, ki vključujejo razkošna potovanja v Švico in St. Barts, celotno linijo usnjenih izdelkov Miage ter luksuzne kuhinjske aparate.
Povprečna cena oskarjevske obleke pa znaša okoli 1,5 milijona dolarjev
Medtem ko velike zvezde na podelitev oskarjev prihajajo v večmilijonskih opravah, pa je za nekoga, ki na dogodek pride prvič, cena obleke ocenjena na 266.000 dolarjev. Glede na slavo posameznika se ta znesek lahko še poveča, povprečna cena oskarjevske obleke pa znaša okoli 1,5 milijona dolarjev.
Leta 2014 je Cate Blanchett zabeležila zgodovinski trenutek na oskarjih z opravo, vredno 18,1 milijona dolarjev. Njena obleka Armani Privé je bila vredna 100.000 dolarjev, nakit pa ocenjen na 18 milijonov dolarjev. Edina oseba, ki je nosila še dražji nakit, je bila leta 2019 Lady Gaga, katere ogrlica s 128-karatnimi rubinastimi diamanti je stala 30 milijonov dolarjev.
Cene reklam so vrtoglave
Nakup 30-sekundne reklame med podelitvijo oskarjev stane približno 2 milijona dolarjev. Lani si je podelitev oskarjev v povprečju ogledalo 19,9 milijona ljudi, kar je 8 odstotkov več kot leto prej, zato ni presenetljivo, da je cena oglasov med podelitvijo precej visoka. Kljub temu, da so oglasi cenejši kot med Super Bowlom, pa televizijska mreža ABC z njimi zasluži najmanj 120 milijonov dolarjev, od tega več kot 23 milijonov dolarjev z oglaševanjem pred podelitvijo oskarjev.
V tekmovalnem duhu nagradnih kampanj so profesionalni strategi vložili več kot 100 milijonov dolarjev letno za lobiranje, kar presega proračun nominirancev za najboljši film.
Akademija se je prav tako digitalizirala, tako da namesto pošiljanja fizičnih kopij nominiranih filmov članom komisije, uporablja pretakanje, kar pa tudi ni poceni. Tak sistem distribucije filmov stane 20.000 dolarjev na film.