Na razprodanem koncertu v Hali L56, v okviru njegove svetovne turneje Still Loading World Tour, je priredil pravi spektakel, v katrem je uživala množica iz kar 8 držav, saj je njegov sloves privabil tudi oboževalce iz drugih Evropskih držav. Obiskovalci so lahko uživali v koncertu, ki je bil prava paša, ne samo za ušesa, temveč tudi za oči, saj so organizatorji OFFLINE Festivala znani po tem, da je njihova tehnologija in vizualna podoba koncerta vedno na nivoju svetovne produkcije.
Central Cee, ki se ponaša s kar 2 milijardama prenosov svojih pesmi, je v Ljubljani odrepal vse svoje hite, tudi največjega Doja, ki ima na Youtubeu norih 100 milijonov ogledov ter 350 milijonov streamov. Obiskovalce Offline-a je obnorel tudi komad Let go, ki se ponaša s številko 37 milijonov ogledov ter 150 milijonov streamov. Publika je bila naravnost ekstatična, ko je priljubljenega zvezdnika lahko videla v živo in z njim pela vse njegove hite. Central Ceeova mešanica jedrnate lirike je prepletena z introspektivnim razmišljanjem in družbenimi komentarji, obenem pa v njej veje inovativna in napredna produkcija. Čeprav je še mlad se giblje z vizijo in prisotnostjo veliko starejšega; ne želi, da bi bila njegova glasba le za ta trenutek, ampak je jasno, da si želi sčasoma ustvariti svojo zapuščino.
Da je trap subkultura pri nas močno razvita priča polna dvorana obiskovalcev, ki si tovrstnih eventov močno želi. OFFLINE bo letos razdeljen na niz dogodkov, ki bodo ponudili odmevne koncerte, v sklopu katerih bodo gostili vroče izvajalce hip hopa in elektronske glasbe. Na koncertu so ozračje segreli tudi trije DJ-ji, Murcy, Teddy-O in Joe Lobel, ki so obnoreli razprodano dvorano zabave željnih obiskovalcev, s svojo magijo na gramofonskih ploščah.
Prvič se je OFFLINE Festival zgodil avgusta lansko leto. Postregel je s kar dvema odroma - mainstage areno in techno areno, z izjemno produkcijo in pirotehniko, ki se lahko kosa z največjimi festivali na svetu in zvenečimi imeni iz sveta rapa, EDM-a ter elektronske glasbe. Zvezdi lansko leto sta bila megazvezdnika Lil Pump in Morten, desna roka Davida Guette, obiskovalce pa je zabavalo tudi več kot 30 techno, EDM in house didžejev v dveh arenah. OFFLINE Festival je lani obiskalo več kot 10.000 ljudi iz Slovenije, Hrvaške, Madžarske, Italije, Avstrije, pod odrom v prvi vrsti pa je bilo opaziti tudi zastave iz Združenega kraljestva. V kratkem vam bomo razkrili nov datum OFFLINE eventa, ki se bo zgodil v naslednjih mesecih.
Central Cee je najbolj priljubljen raper v Združenem kraljestvu, ki uživa mednarodno slavo in se ponaša z navdušujočimi 2 milijardami globalnih prenosov. V začetku leta 2021 je Central Cee izdal svoj debitantski mikstejp Wild West, ki je požel navdušenje kritikov in komercialni uspeh. Wild West je postal najbolje prodajani britanski debitantski album leta 2021 z dvema singloma na vrhu lestvice Top Ten in tremi singli na vrhu lestvice Top 20 v Združenem kraljestvu. Prinesel mu je dve nagradi GRM Daily Awards za najboljšega moškega izvajalca in novega izvajalca leta, poleg tega pa je bil nominiran za tri nagrade Brit, da ne omenjamo, da je bila njegova glavna turneja v Veliki Britaniji leta 2021 razprodana v samo dveh minutah. Njegova uspešnica "Obsessed With You" je postala viralna uspešnica. Na lestvici UK Official Top 10 je bil več kot 11 tednov in je zbral več kot 200 milijonov + prenosov po vsem svetu.
Njegov drugi mikstejp 23 je izšel v začetku leta 2022 in se je takoj uvrstil na prvo mesto Official Chart UK. 23 je ambiciozen album, kjer se je Cee usmeril v svetovno slavo. Posnel je številne duete, med drugim z italijanskimi glasbeniki Rondodasosa, francoskimi Freeze Corleone in španskimi Morad. S singom Doja je dosegel svetovni uspeh. Skladba je pomenila velik trenutek, saj je Central Cee postal prvi britanski izvajalec, ki mu je videospot režiral kultni Cole Bennett, ki ga je gostil na priljubljenem kanalu Lyrical Lemonade. Do danes je skladba "Doja" dosegla skoraj 100 milijonov ogledov. Pesem je postala svetovna uspešnica, ki je dosegla najvišja mesta na lestvicah v UK, Avstraliji, Nemčiji, Beneluksu in drugih državah ter dosegla 10 najboljših dnevnih predvajanj na Spotifyju na 21 trgih. Pesem se je uvrstila na lestvico Global Top 100 Shazama, dosegla 19. mesto na Billboardovi lestvici Global 200 songs in raztrgala TikTok z več kot 1,5 milijona ustvarjenih videoposnetkov.