Sarandos je po srečanju z južnokorejskim predsednikom povedal, da Netflix zelo zaupa v južnokorejsko ustvarjalno industrijo. Poleg serije Squid Game je velik uspeh požel z oskarjem nagrajeni film Parazit, po njegovem mnenju pa svetlo prihodnost napovedujeta tudi nedavni »svetovni uspešnici« The Glory in resničnostni šov Physical 100. Južna Koreja s takšnimi in podobnimi vsebinami postaja prava filmska velesila. Samo lani si je več kot 60 odstotkov od takratnih 230,7 milijona Netflixovih naročnikov ogledalo serijo Squid Game, kar je le eden od pokazateljev uspešnosti in priljubljenosti južnokorejskih video vsebin.
Povedal je še, da je 2,5 milijarde dolarjev vredni naložbeni načrt dvakrat večji od skupnega zneska, ki ga je Netflix do sedaj namenil južnokorejskim vsebinam. S tem bo odigral ključno vlogo pri promociji Južne Koreje, njene kulture in video vsebin.
Tako kot drugod po svetu pa se tudi v Južni Koreji pojavlja zaskrbljenost, da bo Netflix premočan v boju z lokalnimi ponudniki pretočnih vsebin, ki si zato prizadevajo, da bi večji uporabniki pretočnih vsebin plačevali več, čemur se Netflix odločno upira.