Estrada

Tjaša Platovšek: »Vsebine delamo za ljudi, ne za lastni ego«

N.S.
8. 3. 2023, 08.30
Deli članek:

Vedno nasmejana voditeljica Tjaša Platovšek, ki v zvezdniški rubriki Magnet na TV SLO 2 razveseljuje gledalce z novicami iz sveta zabave, življenja zvezdnikov, mode in družabnih dogodkov, je pred kratkim dobila še en televizijski izziv. Vodi namreč tudi novo rubriko Prestiž, ki je pri gledalcih vzbudila veliko zanimanja. Tjaša nam je zaupala nekaj zanimivih podrobnosti iz zakulisja.

Marko Vavpotič/M24
»Zame so največji televizijski 'gušt' njena stalna dinamika, akcija, nepredvidljivost, pestrost …« pravi nasmejana voditeljica.

Tjaša, poznamo vas kot eno izmed dveh voditeljic Magneta, zvezdniške rubrike v oddaji Panorama. Zdaj je od začetka oddaje že skoraj leto dni in zagotovo jo že lahko ocenite. Se je rubrika uveljavila?

Rubrika se je odlično uveljavila. Na to kažejo pozitivni odzivi gledalcev, katerih kritika je večinoma le, da je oddaja prekratka in da imamo morda nekoliko nehvaležen termin. Prav tako dobivamo same lepe besede in pozitivne želje za naprej od naših estradnikov, ki so tako vendarle dobili še en prostor, kjer lahko pokažejo svoje delo. Ljudje smo socialna bitja. Družabnost je nekaj, kar je okoli nas, zato je prav, da ji namenimo tudi prostor na televiziji.

Katere so največje ovire pri ustvarjanju Magneta? Morda muhasti zvezdniki?

Seveda se tako kot na splošno v življenju včasih najde kakšen malce muhasti zvezdnik, ampak tega je res zelo malo. (smeh) Mislim, da se večina zaveda, da tako kot mi potrebujemo njih, oni nas. Ne nazadnje smo na skupni misiji – to je lepšati vsakdan gledalcem in poslušalcem, jih kam povabiti, jim kaj priporočiti ali jih zgolj zabavati. Imamo srečo, da je naša novinarska ekipa odlična in predana svojemu delu. Predvsem pa je zelo pestra, saj so v njej tako stari novinarski mački kot tudi nadobudni mladi obrazi, ki šele spoznavajo ta dinamični svet novinarstva.

Marko Vavpotič/M24
Tjaša Platovšek priznava, da je najbolj kreativno in dinamično delo v ozadju oddaje, vodenje pa je sladka češnja na torti.

Anja Rebek in Anžej Dežana sta pred leti pokrivala nekatere družabne dogodke, a poleg tega TV Slovenija pravzaprav ni imela podobne oddaje, ki bi se podrobneje lotila estrade, domačih in tujih zvezd, glasbe in družabnega dogajanja, kajne? Je prav zato Magnet takšna osvežitev na nacionalki?

Zagotovo. Ne le podajanje informacij, tudi to, da je tovrstna rubrika na sporedu vsak dan od ponedeljka do petka, je za TV Slovenija nekaj novega. Seveda se še vedno najde kdo, ki pravi, da tovrstne vsebine ne sodijo na javno televizijo ... a priznajmo si – vsi poslušamo glasbo in hodimo na koncerte, gledamo filme in obiščemo kino, predstave ... Mislim, da je Magnet lepa zgodba o družabnih dogodkih in zanimivostih doma in po svetu, ki je v tem prostoru manjkala in je zanimiva za širši krog gledalcev, ki jih javna televizija nedvomno potrebuje. Ne nazadnje delamo vsebine za ljudi, ne za lastni ego. In če imajo vse svetovne televizije prostor za tovrstne vsebine, zakaj bi bil RTV izjema? Svet se vrti naprej. Tudi na televiziji.

Kako poteka vaš povprečni delovni dan?

Od nekdaj sem (pre)velik deloholik, vedno sem opravljala več različnih projektov hkrati in tudi zdaj ni nič drugače. Službe ne jemljem kot obveznost, ampak kot življenjski slog, zato večino dneva preživim vpeta v delo in posledično je televizija je postala moj drugi dom. (smeh) Zjutraj pregledam vse zvezdniške novosti doma in po svetu, sledijo snovanje in postavljanje vsebine dnevne oddaje, uredniški sestanki, delo z novinarji, maska, garderoba, snemanja, pisanje tekstov, iskanje gostov in zanimivih tem, snovanje planov b in c, kadar ne gre vse po načrtih … (smeh) Lahko bi rekli, da so edina stalnica na televiziji spremembe.

Marko Vavpotič/M24
»Zabavno se mi zdi, ko marsikateri novinarski kolega misli, da je delo v tej smeri novinarstva zelo lahkotno in preprosto, včasih ga celo malo podcenjujejo. V resnici pa je čisto drugače ...«

No, sicer pa tudi vi niste novinka v tem poslu, saj ste estradne zgodbe pokrivali in spremljali že pred oddajo.

V tem poslu sem približno 15 let. Že v osnovni šoli so mi učitelji napovedovali novinarsko prihodnost in očitno so imeli prav. (smeh) Vse od tega, da sem magistrirala s področja medijev, imela svojo revijo, do tega, da sem delala pri enem prvih tabloidnih dnevnikov, pisala za vse najbolj znane slovenske revije, delala za različne vodilne spletne medije, bila voditeljica jutranjega programa, pa novinarka na komercialni televiziji, kjer sem zasnovala tudi koncept ene izmed magazinskih oddaj … Nabralo se je veliko izkušenj, in ker ima vsako od teh del svoje posebnosti, mi je prav vsako področje dalo znanje, ki mi še kako koristi. Zabavno se mi zdi, ko marsikateri novinarski kolega misli, da je delo v tej smeri novinarstva zelo lahkotno in preprosto, včasih ga celo malo podcenjujejo. A dejstvo je, da je naš trg zelo majhen in moraš biti res iznajdljiv in kreativen, da ustvarjaš in najdeš vedno nove zgodbe, ki so ljudem zanimive. Ljudje ne potrebujejo samo resnih tem in slabih novic, prav toliko ali celo še bolj potrebujejo sproščene in pozitivne vsebine.

Ste si že od nekdaj želeli biti voditeljica in imeti oddajo o zvezdnikih?

O voditeljski vlogi nisem nikoli sanjala, ampak so me v tej vlogi videli drugi. Zgodilo se je življenje, ki me je peljalo do RTV, kjer sem danes. Vedno me je bolj zanimalo ustvarjanje vsebin, zato sem zelo vesela, da sem imela tako pri Magnetu kot Prestižu možnost snovanja vsebinske zasnove oddaje. Najbolj kreativno in dinamično delo je namreč v ozadju oddaje, vodenje pa je sladka češnja na torti.

Marko Vavpotič/M24
Tjaša v smehu pravi: »Lahko bi rekli, da so edina stalnica na televiziji spremembe.«

V začetku marca ste dobili še eno rubriko, saj po novem vsak torek vodite tudi Prestiž. Kaj točno je rubrika Prestiž in v čem se bo razlikovala od dosedanje zvezdniške rubrike Magnet?

V Magnetu je poudarek na splošnem družabnem dogajanju in novicah iz sveta šovbiznisa. Prestiž pa je bolj poglobljen, tematsko usmerjen, časovno daljši. Vsak teden na novo izbrana tema je namreč rdeča nit med gosti v studiu, ki so vedno znani obrazi iz sveta televizije, glasbe, športa …, in zanimivimi tematskimi prispevki s terena iz Slovenije in tudi iz tujine.

Del vaših rubrik je tudi moda, hkrati pa je ta nekaj, kar imate radi zasebno.

Od nekdaj sem imela rada modo, ki jo spremljam tudi zaradi narave svojega dela. Pomembno je, da poznaš svoje prednosti in slabosti, da znaš obleko nositi, ne pa ona tebe, in da se slogu primerno tudi vedeš. Z urejenostjo izražamo spoštovanje do sebe, do drugih in do svojega dela. Sicer pa mi je na splošno v življenju zelo blizu estetika. Najverjetneje mi je bilo to dano z geni, saj je moj oče odličen slikar in velik estet. Morda me še bolj kot moda zato zanima dizajn, ki ga naravnost obožujem.

V oddajah razgaljate življenja znanih obrazov, kaj pa vi sami, ste tudi pripravljeni zasebnost deliti z javnostjo?

Ne. (smeh) Zasebnost rada ohranjam takšno, kot mora biti: zasebno. Televizija me je vedno zanimala, a nikoli ni bila v ospredju – v nasprotju z marsikom drugim ‒ želja, da bi bila znana. Zame so največji televizijski »gušt« njena stalna dinamika, akcija, nepredvidljivost, pestrost … Medijska prepoznavnost pa je nekaj, kar pride zraven v paketu. Ne potrebujem potrditve od zunaj, da bi se počutila izpopolnjeno.

Kakšna pa je Tjaša zasebno, ko kamere ugasnejo?

To je bolj vprašanje za ljudi, ki so mi blizu v zasebnem življenju in me zares dobro poznajo. (smeh) Sicer pa nadvse ljubim živali, naravo, modo, estetiko in notranji dizajn. In skoraj o vsem imam direktna, jasna stališča in ne prenesem krivice ter dvoličnosti.

Marko Vavpotič/M24
Tjaša Platovšek službe ne jemlje kot obveznost, ampak kot življenjski stil.