Estrada

Darovanje krvi: »Kriza nekoga – kri za nekoga«

Oglasno sporočilo
13. 1. 2023, 10.05
Posodobljeno: 13. 1. 2023, 11.23
Deli članek:

Kako spodbuditi in ozaveščati o pomenu darovanja krvi? Na to vprašanje odgovarjajo kreativne ideje letošnjega 15. Plaktivata, ki ga je zavod TAM-TAM Inštitut razpisal v sodelovanju z Zavodom za transfuzijsko medicino in Rdečim križem Slovenije.

Letos se je na natečaj Plaktivat prijavilo kar 780 oblikovalcev iz celotnega sveta. S svojim delom »Kriza nekoga – kri za nekoga«sta se v top 5 najboljših kreativnih idej prebila tudi Juš Šoltes, mlajši tekstopisec na Herman & partnerji, in Matej Ferlič, mlajši digitalni oblikovalec na Herman & partnerji. Kot je povedal Juš, je želel ustvariti jasno sporočilo, ki udari na pravem mestu, ponudi premislek in spodbudi ljudi k darovanju krvi: »Ko dolgo časa gledaš v besedo kriza, se rešitev pojavi sama od sebe. Ko bi le bilo s krizami vedno tako.« Matej je njegovo idejo želel predstaviti vizualno zelo udarno, s poudarkom na bistvu – to je darovanju krvi. »Uspelo nama je narediti »bum-bum« efekt, ki prevzame pozornost mimoidočega, mu hitro izroči informacijo na malo drugačen način in ga uspešno spodbudi k darovanju,« je povedal Matej. In prav to, pravita, je bil glavni cilj njune kampanje – da čim več ljudi prepozna pomen darovanja krvi.

Žirija je njuno delo nagradila s srebrno plaketo, na ogled pa bo, skupaj z vsemi nagrajenimi deli Plaktivata, med 13. januarjem in 2. marcem v plakatni galeriji TAM-TAM pred Figovcem. Tam bo razstavljena kreativna ideja še enega mlajšega oblikovalca na Herman & partnerji, Urbana Seliča, ki sicer ni bila nagrajena, a si vseeno zasluži posebno pozornost.

»Da je žirija prepoznala delo kot presežno in ga nagradila, je za naju seveda velik uspeh in sva nanj ponosna. Bi pa dodala, da je to zgolj prvi korak. Zmage se lahko veseliva šele, ko bova s plakatom uspela nagovoriti čimveč oseb k darovanju. To mora biti končni cilj,« sta še povedala Juš in Matej.