Veliko povpraševanje po iPhone 14 Pro je Apple spravilo v slabo voljo. Potrošniško povpraševanje je popolnoma usmerjeno v modele višjega razreda. Kako naprej? Povpraševanje po osnovnih modelih je povprečno, medtem ko je za modele 14 Pro in 14 Pro Max večje.
Veliko težavo bi radi rešili z naslednjo generacijo. Nova strategija naj bi zagotovila večjo uravnoteženost ponudbe. V bistvu bi lahko Apple zmanjšal razlike med telefonoma iPhone 15 in iPhone 15 Pro. Kar je v nasprotju z dosedanjimi govoricami, ki so navajale še večje razlike med osnovnim modelom in Pro.
iPhone 14 Pro trenutno predstavlja 64 odstotkov Applove prodaje. Od desetih prodanih pametnih telefonov jih je skoraj sedem iPhone 14 Pro ali Pro Max, nekaj več kot trije pa iPhone 14 in 14 Plus. Prav ta pomembna vrzel med obema modeloma je povzročila ozko grlo, ki povečuje zamude in podaljšuje čakalne dobe pri naročilu.
Po mnenju analitikov naj bi osnovni model imel podobne specifikacije, kot jih imajo sedaj modeli Pro. Seveda bodo zaradi tega še dodatno izboljšali model Pro.