Takrat 21-letni Tew je iskal način za financiranje svojega študija poslovnega upravljanja na univerzi v Nottinghamu. Ustvaril je spletno stran z mrežo 1000 x 1000 pik in vsak blok 10 x 10 pik dal v prodajo za 100 dolarjev z obljubo, da bo spletna stran ostala aktivna vsaj pet let. Skupna vrednost vseh pikslov je bila 1 milijon dolarjev. Spletna stran je bila tako poimenovana The Million Dollar Homepage (Domača stran za milijon dolarjev).
Sprva so bili Tewovi naročniki večinoma njegovi prijatelji in družinski člani. Konec koncev, kdo drug bi želel kupiti oglasni prostor na spletnem mestu, za katerega še nihče ni slišal? Nato je Tew svoj dobiček vložil v marketinške storitve, zaradi česar so o zgodbi poročali britanski mediji. To je spletno mesto spremenilo v iskano oglaševalsko platformo.
Tewove stranke so bile tako različne, kot si lahko predstavljate, od skromnih strani s taktiko ragbija ali brezplačnimi pisavami do časopisa The Times of London, spletnih igralnic in storitev spletnega gostovanja. Ena od strank je celo kupila velik kvadrat in devet delov tega kvadrata dala v najem.
Prvi dan leta 2006 je Tew na dražbi na eBayu ponudil še zadnjih 1000 pikslov. Zmagovalna ponudba po desetih dneh je znašala 38.100 dolarjev, s čimer je bil bruto prihodek spletne strani 1.037.100 USD. Poleg davkov je Tew del denarja podaril fundaciji The Prince's Trust, ki jo je ustanovil kralj Karel III.