Idejo za njeno ime sta dobila v južni Srbiji, med pokušanjem rakije, ki ju je, kot sta povedala na dogodku, »pošteno ošamarila«. V Ljubljani sta se nato obrnila na podjetje G3 Spirit, ki se je po 30 letih distribucije svetovno priznanih alkoholnih pijač, prvič podalo na področje razvoja pijače pod svojo blagovno znamko. »V nekaj mesecih analiz in raziskav trga smo v Srbiji sklenili dogovor z destilarno in njenim glavnim tehnologom, ki med drugim v Novem Sadu na agroživilski fakulteti predava o rakiji,« o začetkih pripoveduje Marko Miladinović.
Minister za zdravje opozarja: Pretirano uživanje alkoholnih pijač škoduje zdravju!
Rezultat je rakija Šamar, ki ni originalna samo po imenu, temveč tudi po tem, da so klasični sadni slivovici prvič v zgodovini dodali malo dunje ali po slovensko kutine. Želeli so ohraniti tradicijo in avtentičnost rakije, sočasno pa preseči njeno klasično razumevanje in vanjo vnesti drznost in sodobnost, kar jim je odlično uspelo. »Tako je rakija Šamar postala rakija, ki vas poboža,« je svojo pripoved na dogodku, ki ga je obiskalo več kot 300 ljudi, sklenil Marko Miladinović. V duhu povezovanja z državami nekdanje Jugoslavije se je ob tej priložnosti s svojo novo kolekcijo nogavic Slavsocks predstavila tudi mlada slovenska umetnica Tina Mentol, ki priljubljene tradicionalne slovenske motive in motive držav bivše Jugoslavije izbira kot vodilni grafični element svojih izdelkov. Dogodka so se udeležile številne znane osebnosti, ki so ob prvi pijači, ki vas v resnici poboža, uživale ob glasbi DJ Baja.