Le še nekaj dni nas loči do velikega starta motociklistične karavane MotoGP s prenosi na Kanalu A. Dirkači bodo na asfalt zapeljali v Španiji in tam ostali kar dva konca tedna. Že 19. julija nas čaka dirka za VN Španije in le teden pozneje še VN Andaluzije.
Čudna sezona
Motociklistična karavana se je v pokoronskem obdobju korenito spremenila. O tem legendarni komentator dirk na Kanalu A Gaber Keržišnik: »Sezona MotoGP se končno začenja 19. julija z dirko v Jerezu. Nihče pravzaprav ne ve natančno, kaj si lahko obetamo od sila čudne sezone, kot ji bomo očitno priča letos. Dejstvo je, da si bodo dirke do jeseni tesno sledile in da bodo vmes le redki vikendi prosti. Prostora za napake ne bo,« napoveduje oster boj za letošnjo lovoriko. Kaj pa pomeni krajša sezona za dirkače? »Krajša sezona po številu dirk pomeni, da bo vsak odstop ali napako dirkača težko popraviti in da bo vsaka uvrstitev ali osvojena točka še toliko bolj pomembna in dragocena. Ker bo veliko dirk na istem dirkališču v dveh tednih ponovljenih, tudi to prinaša veliko neznank.«
Najmanj 13 dirk v Evropi bo štelo za prvenstvo MotoGP. Prizorišč bo manj, saj bodo dirke na istih dirkališčih, kar bo velik izziv za dirkače in ekipe. Naslov prvaka brani Marc Marquez, izzivalcev pa ne manjka.
Taktična sezona
Bodo do izraza v drugem dirkaškem vikendu na istem dirkališču prišli dirkači, ki potrebujejo več časa za privajanje na stezo in za prave nastavitve motocikla? Ali pa bodo vseeno v prednosti imena, ki jih že poznamo z zmagovalnega odra? To so vse neznanke, ki jih v pogovoru omenja poznavalec karavane Gaber. In kakšna so pričakovanja pred prvo dirko v Jerezu: »Sezono bodo moštva in dirkači morali oddelati taktično. Kot rečeno, ne bo prostora za napake in odstope, še manj seveda za kakšno poškodbo. Dogajanje v dirkaškem paddocku bo napeto, kar napoveduje tudi zanimive boje na dirkaškem asfaltu. Dirkališče v Jerezu dirkači dobro poznajo, a prinaša veliko vprašanje v povezavi z gumami. Dirka v je bila zadnja leta na sporedu ob koncu aprila in na začetku maja. Že takrat je bilo na jugu Španije nemalokrat 30 stopinj Celzija, julija pa jih je v Andaluziji lahko tudi več kot 40. To pomeni, da so temperature dirkaškega asfalta lahko tudi krepko prek 50 stopinj.«
Kako bodo na to reagirali motocikli in kako se bodo na razbeljen podlagi obnesle dirkaške pnevmatike? Vas zanima? Tudi nas. Bodite torej z nami v prvem dirkaškem vikendu na Kanalu A in VOYO, ko vam bomo v naši oddaji s sodelavci ekipe MotoGP poskušali pripraviti odgovore na vsa ta vprašanja,« sklene Gaber.