Pri ženskah, ki jih ne zanimajo cenovne omejitve, ob nakupovanju odločajo povsem drugi dejavniki. Modni oblikovalci se seveda na vse kriplje trudijo, da bi jih pritegnili k nakupu njihovih izdelkov, saj je zanje najboljša reklama, če so v njihova oblačila oblečene aristokratinje, ki jih fotografi seveda ljubijo – in ko fotografije obkrožijo vse svetovne medije, je to najboljši oglas, kar si jih oblikovalci lahko zamislijo.
Nekdaj
Včasih, pa ne tako dolgo nazaj, so bili glavni atributi nakupa aristokratskih oblačil dragoceni, a diskretni modni dodatki – zlate zaponke, srebrni ali zlati obšitki, pobarvana peresa redkih ptic, pravi dragi kamni in podobno. V zadnjih nekaj letih je dragocenosti na oblačilih še vedno v izobilju, a je hkrati nove glavne modne smernice dvornih dam določila oblikovalka Stella McCartney.
Sedeminštiridesetletna Londončanka ne uporablja ničesar od naštetega, prisega na povsem druge vrednote, ki pa so očitno zmagovalne, saj njene kreacije nosijo dame z vseh dvorov in tudi največje hollywoodske dive.
Danes
Stella svoja oblačila snuje po povsem svojih vrednotah. Zaprisežena vegetarijanka in borka za pravice živali v nobeno od svojih kreacij, najsi gre za športna oblačila ali večerne obleke, še nikoli ni vključila niti koščka pravega usnja ali krzna. Vse tkanine, ki jih uporablja, so preverjene pridelave in najvišje možne kakovosti. Njeno vodilo je okoljska ozaveščenost, ki jo propagira na vsakem koraku in za katero je dobila že več mednarodnih nagrad.
Širjenje
»Na Zemlji imamo omejene vire, populacija pa se veča. Vsi moramo biti ozaveščeni in odgovorni za to, kar porabimo. Na žalost je luksuzna moda neverjetno škodljiva za naravo …« je Stella med drugim povedala v enem od svojih aktivističnih govorov in si s tem verjetno tlakovala pot v višave. Zdaj namreč velja, da če nosiš Stelline kreacije, si samodejno zaščitnik živali in ekološko ozaveščen. In četudi gospe, ki njene obleke nosijo, v resnici niso tako zelo predane tem vrednotam, je čudovito, da Stellino sporočilo širijo naprej.