Otroci in tisti, ki še niso izgubili otroka v sebi, bodo lahko do torka, 4. septembra, svojo ustvarjalnost izrazili ob sestavljanju kock v igralnicah, razporejenih po nakupovalnem središču, med sprehajanjem po »nakupovalnih ulicah« pa jih bodo pozdravljale ogromne skulpture iz kock. Nekatere med njimi so tako velike, da tehtajo celo več kot 100 kilogramov, med njimi tudi skulptura dinozavra in liki iz filma Vojna zvezd.
»Otroci že desetletja enostavno obožujejo Lego kocke. Slogan te znamke igrač, ki se glasi »samo najboljše je dovolj dobro«, velja tudi za Citypark, v katerem želimo svojim obiskovalcem ponuditi edinstvene in nepozabne izkušnje. Zato bi ob tem radi povabili vse otroke in družine iz Ljubljane in okolice, da obiščejo naš Lego festival in uživajo v igrači, ki že vse od nastanka vzpodbuja domišljijo in ustvarjalnost milijonov otrok in odraslih po svetu. Pričakujemo jih vsak dan. Ob koncih tedna smo zanje pripravili tudi posebne dogodke, na katerih jih bomo obdarovali,« je povedal direktor Cityparka Toni Pugelj.
Podoben Lego festival so v Cityparku gostili pred dvema letoma, ko je v ustvarjalnem igranju s kockami uživalo kar 10 tisoč otrok. Pričakujejo, da bodo tokrat z legendarno igračo priklicali nasmeh na obraze še več otrok, saj se z Lego festivalom v Cityparku začenja največji tovrstni dogodek v Sloveniji doslej.
Ole Kirk Christiansen, ustanovitelj podjetja Lego, si je ime izmislil leta 1934. Vzel je prvi dve črki danskih besed »Leg godt«, kar pomeni »igrati dobro«, in jih povezal, ne da bi se zavedal, da je en pomen te skovanke v latinščini »dajem skupaj«. Danes se Lego izdelki prodajajo v več kot 130 državah, vsak prebivalec Zemlje pa ima v povprečju 94 Lego kock. Podjetje letno proizvede približno 500 milijonov figuric, od nastanka te igrače do danes pa je bilo izdelanih približno 700 milijard Lego elementov.
Nakupovalno središče Citypark, ki letos praznuje 16. rojstni dan, je z več kot 120 trgovinami in lokali največje nakupovalno središče v Sloveniji in hkrati najsodobnejše v Ljubljani. Ponuja najprestižnejše blagovne znamke, zagotavlja najvišjo kakovost storitev in postavlja modne trende. Lani ga je obiskalo približno 9 milijonov ljudi, zanje so pripravili približno 260 dogodkov. Citypark je eno od štirih nakupovalnih središč, ki jih v Sloveniji upravlja družba SES Center Management. Ta ima 30 nakupovalnih središč v šestih državah srednje, južne in vzhodne Evrope s skupno površino približno 860.000 kvadratnih metrov. Je vodilna družba na področju gradnje, razvoja in upravljanja nakupovalnih središč tako v Avstriji kot tudi v Sloveniji. Nakupovalna središča SES so že deseto leto med največjimi prodajnimi centri v Sloveniji. Več informacij na www.citypark.si.