Ličenje je že prešlo meje šablon in vizažisti skušajo že dolgo najprej preučiti človeka ter skozi pogovor spoznati njegovo osebnost in nato ličenje, ki bi mu najbolj ustrezalo. Frizerski saloni so v tej smeri še počasnejši, saj je z lasmi lažje delati kot z obrazom. Ujeti je treba le prave barve in oblikovati pričesko po željah stranke, kramljanje pa pride na vrsto med striženjem, ko je dogovor o pričeski že sklenjen.
V salonu Goran Momčilović pa se friziranja lotijo malce drugače. Najprej je na vrsti pogovor s stranko, frizer se ji posveti, se z njo poveže in poskrbi, da se počuti kot doma. Šele nato se lotijo nege las in oblikovanja najbolj ustrezne pričeske. Goci tako zase pravi, da je najprej psiholog in svetovalec, šele nato frizer, predvsem pa ni značilen šef. »Ne predstavljam si samo ukazovati in voditi evidenco. Jaz moram delati, kot bi moral vsak pravi šef in vodja zasebnega posla. Uživam v vseh frizerskih storitvah, ki jih opravljam, vendar sem predvsem tako imenovani colorist, kar pomeni, da sem na področju barvanja najbolj izpopolnjen in v njem resnično uživam.«
O lastnem salonu je sanjal že od konca šolanja na frizerski šoli, a sanje so se v resničnost spreminjale kar nekaj časa, saj jih je gradil popolnoma sam. »Od nikogar nisem prejel ne finančne ne kakršne koli druge podpore, razen moralne. Seveda finance niso dovolj, treba je pridobiti predvsem stranke, ki bodo salon obiskovale. Teh pa se ne pridobi kar čez noč.«
Raje kot Melanio si zaželijo Jennifer
H Gociju prihajajo tudi stranke z željami slediti modnim smernicam in trenutnim najbolj priljubljenim pričeskam slavnih žensk. Medtem ko v enem od ljubljanskih salonov zaznavajo veliko povpraševanje po pričeski ameriške prve dame in Slovenke Melanie Trump, Goci pravi, da njegove stranke pogosto občudujejo barve las pevke in igralke Jennifer Lopez. »Ima precej podobno tehniko in odtenke kot Melania,« pravi in dodaja, da ima Melania preprosto, a zelo lepo urejeno pričesko in da on ne bi ničesar spreminjal. Kaj pa preostale smernice? V frizerskem svetu se te ne spreminjajo tako hitro kot v modnem in načelno trajajo nekaj sezon ali let, razlaga Goci. Vendar jih je v nasprotju z modnimi težje napovedati, ker se tržišče in ponudba ves čas širita in ponujata vse več tako strankam kot frizerjem, dodaja.
»Je pa vsekakor modna uspešnica še zmeraj tako imenovana tehnika balayage, modernejša različica tehnike ombre. Trenutno je tu še podvrsta, imenovana tigre eye oziroma tigrovo oko, za katero so značilni nežni nevidni prehodi in tople barve. So pa vsekakor uspešnica tudi zelo hladni, ledeni odtenki sive in srebrne barve.« A v prvi vrsti je najpomembnejše, da je las zdrav. To je tudi tisto, kar Gociju ogromno pove o osebi oziroma o tem, kako skrbi za lase. In njegov nasvet za najboljšo skrb in nego las? »Pomembnih je veliko dejavnikov. Prav tako kot pri koži so pomembni pravilna prehrana in hidracija ter seveda ustrezni izdelki. «