V naslovni vlogi nastopa Nina Ivanišin, tebanski vladar Kreon je Jurij Zrnec, Iva Babič je Ismena, Nik Škrlec Hajmon, Saša Pavček Tejrezias, Vanja Plut Stražar, skladatelj uprizoritve Damir Avdić pa je v zasedbi Zbor.
Nad predstavo je bila navdušena igralka Saša Pavlin Stošić. "Predstava mi je bila zelo všeč. Zelo sem uživala v njej. Koncept se mi je zdel zelo minimalističen, a zelo močan. Blazno mi je bila všeč glasba. Bila je dobra podpora skozi vso predstavo. Igralci so pa tako ali tako fantastični. Res na lep minimalističen način povedana ta kruta družinska tragedija," nam je dejala igralka.
Z odzivi so gledalcev so bili zadovoljni tudi ustvarjalci. Zrnecu so se odzivi občinstva zdeli točno takšni, kot morajo biti za tak žanr. "Glede na včerajšnjo predpremiero, so bili danes začuda močnejši. Tudi zdaj, ko se malo pogovarjamo, mislimo, da smo kar dobro zadeli," nam je zaupal Zrnec. Tudi Nini se je zdelo, da je bilo vzdušje med predstavo prijetno: ''Jaz sem uživala. Lepo mi je bilo. Tudi aplavz na koncu je bil čudovit.''
Miler je sicer gledal predpremiero, premiere pa zaradi treme ne, je pa prišel na poklon in tako slišal bučen aplavz. "Na koncu so bile ovacije, kar se pri mojih 'darkerskih' predstavah po navadi ne dogaja. Verjetno je razlog za to tudi genialna glasba Damirja Avdića. Njegovi teksti gredo pod kožo. Dobiš mravljince. Jaz sem jih dobil tudi na vajah, to pa so mi rekli tudi tisti, ki so gledali predstavo. Pa tudi igra naše mlade Antigone Nine je fantastična. Da ne govorimo o Zrnecu, ki je pokazal, da je velik karakterni igralec, da so njegove misli kot britvice. Igralci so dokazali, da si upajo v močne emotivne izbruhe in da jih moderni teater ne more kar tako porezati. Vsa ekipa je bila sijajna. Atej Tutta je oblikoval fantastičen video, Branko Hojnik fantastično scenografijo, lučni mojster Andrej Hajdinjak je naredil pravo čudo, tudi kostumografinja Jelena Proković je naredila izvrstno delo – pa seveda ta zelo mojstrsko narejena adaptacija Žanine Mirčevske, kjer so citati od Edipa in, vse skupaj pa je zelo moderno, zelo današnje, zelo politično, aktualno postavljeno," nam je povedal Miler.
Tudi Zrnec in Nina sta pohvalila svoje sodelavce. "Soigralci so krasni, tudi ostala ekipa je bila super. Spoznal sem nove umetnike, kot sta Avdić in Tutta, ki so res mojstri. Vsaka novost je en svež veter oziroma nov zagon tudi zame in mislim, da tudi za celo ekipo," nam je dejal Zrnec, Nina pa je dodala: "Obožujem celotno ekipo, s katero soustvarjamo to zgodbo – in moram reči, da smo že danes uživali na odru, kljub temu, da je bila premiera, da je bil pritisk malo večji in adrenalin malo močnejši, kaj šele bo v reprizah, tako, da se res veselim. Eduard je tu - se mi zdi - res zbral igralce, s katerimi je njemu navdihujoče sodelovati in tudi mi smo se med samo nekako zavohali, da smo primerni in da fino delujemo skupaj. Vdor Avdića v ekipo je pa nekaj, za kar sem doživljenjsko hvaležna, ker vem, da se takšne stvari ne zgodijo ravno v vsaki predstavi in cenim vsako sekundo z njim, ki sva jo do zdaj preživela in ki jo še bova."
Sam projekt je bil sicer za vse vpletene kar zahteven. Režiserju je bilo pri tej predstavi najtežje najti pravo mero patosa, da ni izpadlo preveč osladno in patetično. "Veliko sem se ukvarjal s tem, kako ta jezik govoriti sodobno, kako izluščiti misel, da gredo ti miselni loki do politične sedanjosti, ki jo trenutno živimo. To je bilo zelo naporno. Po 25 minutah vaje sem moral vedno narediti pavzo," nam je povedal režiser. Zrnec se je vloge Kreona zelo razveselil, čeprav se je zavedal, da bo stopil v zelo velike čevlje: "Antigona, kakor je genialen tekst, ima seveda en tak predznak v smislu, da je bil že tolikokrat odigran, da smo videli že toliko Kreonov in Antigon, da se mi zdi na igralca pade kar ena dodatna teža. Čeprav se jaz osebno s tem nisem ukvarjal. Zelo sem bil vesel materiala in možnosti in sem jo z vsemi štirimi zgrabil. V ta študij sem šel zelo sproščen in z velikim veseljem," nam je dejal Zrnec. Kljub temu, da ima v predstavi veliko teksta, pa večjih težav z njegovim pomnjenjem ni imel. "Jaz imam zelo rad verz. Zdi se mi, da ga tudi kar dobro govorim, tako da mi je ljuba ta zvrst. Je pa mogoče malo drugačna memorija oziroma postopek memorije. Najprej si moraš tak tekst seveda prevesti v slovenščino, da vidiš, kje je pomen, ker je to seveda vse 'prebrkljano', potem pa vidiš, da so stvari izredno logične. Ima pa eno zelo posebno patino, eno moč besede, tako da jo je super govorit. Komaj sem čakal, da bo prišel dan premiere, da lahko končno pokažemo, kaj smo naredili. Najtežje je čakati na to," nam je razkril igralec. Nini je bilo najtežje pokazati izraz Antigone v taki vehemenci, kot jo je postavil Miler, in v tako širokem razponu. "To je meni načeloma rahlo tuje. V to sem se spustila s pomočjo režiserja in celotne ekipe in moram reči, da človek kar uživa, če je tako bohoten v izrazu. To mi je bilo najbolj tuje, pa se mi zdi, da zdaj že uživam. Blazno mi je bilo všeč tudi delo z Juretom. Nazadnje, ko sva bila na odru, sva bila v Treh sestrah Maša in Fjodor Kuligin – se pravi nesrečna ljubezen – in zdaj spet ena nesrečna ljubezen. Sem prav navdušena nad tem, kako naju vidijo režiserji oziroma umetniški vodja. Z njim si zelo želim čim več sodelovati, ker je navdihujoč, čudovit kolega in fenomenalni igralec, o čemer mi ni treba izgubljati besed. Prav res: 'Jure Zrnec: hvala!" je bila nad svojim kolegom navdušena Nina.
Zaradi predstave so se igralci tudi zelo povezali med sabo. "Ta ekipa igralcev ne nastopa velikorat skupaj. Znotraj Drame se sicer srečujemo, tako celovito in intenzivno, kot smo se tukaj, se pa nismo in se mi zdi, da se je naredila ena lepa ekipa. To nas je povezalo. Od zdaj naprej bomo po mojem govorili: 'Se spomniš Antigone?'," nam je za konec še dejala Nina.