»Naredili smo obsežno raziskavo med sodelujočimi radiotelevizijami, med tisoči rednih gledalcev in oboževalcev izbora ter ostalimi pomembnimi nosilci projekta. Eno najpomembnejših spoznanj je bilo, da je logotip Pesmi Evrovizije vse bolj razpoznaven, vendar potrebuje prenovo, saj je v svoji dozdajšnji podobi vztrajal na kar enajstih izborih,« je v imenu zveze EBU povedal izvršni producent Pesmi Evrovizije Jon Ola Sand.
Prenovljeni logotip je skupaj s svojo ekipo izdelal znan oblikovalec Cornelis Jacobs iz Amsterdama. Izdelavo nove podobe evrovizijskega logotipa, ki ga že uporabljajo v predstavitvene namene in na družbenih omrežjih, pa je morala najprej potrditi referenčna skupina, ki je zeleno luč zanjo prižgala junija. Avstrijska televizija ORF bo znaku kaj kmalu dodala tudi svojo razpoznavno temo. Letošnje leto so imeli na primer domiselni slogan #joinus, ki je imel na družbenih omrežjih izjemen odziv, saj je bilo le med finalnim evrovizijskim izborom objavljenih več kot pet milijonov tvitov.
Od kod ideja za nov logotip?
Sietse Bakker, nadzornik izbora, je v imenu zveze EBU povedal, kaj se je v zadnjih mesecih dogajalo v zvezi s prenovo logotipa. »Ko smo začeli s tem projektom, smo najprej naredili obširno raziskavo, da bi ugotovili, katere so bile prednosti in katere slabosti dozdajšnjega logotipa. Takoj nam je bilo jasno, da ne bomo napravili revolucije, temveč evolucijo samega logotipa. Kombinacija srca med prijetnim ročnim zapisom 'Eurovision' in sodobni manjši podnaslov poudarja moderno-klasično podobo, kakršen logotip v resnici je. Ima pa nekatere novosti – ima malce bolj zaobljene robove in nenavadno obliko. Preprečili smo tudi izgubo podrobnosti, kadar podnaslov, v katerem sta zapisana mesto in leto izbora, pomanjšamo. Bolj gladke linije dajejo logotipu prijetnejši značaj in boljši videz v HD-tehniki na televizijskem zaslonu, pa tudi kadar ga natisnemo. Za podnaslov so izbrali obliko pisave Gotham, ki ima, kot pravijo, močan, brezčasen videz in omogoča pretanjeno povezavo z identiteto, ki jo ima Evropska zveza radiotelevizij. Srce, ki je simbol združevanja ljudi, pa je dobilo posebno mesto v logotipu. Posebej izstopa njegova desna stran, ki pušča močan vtis in je pravi ikonični element,« je še dejal Sietse. Ob tem še spomnimo, da se za organizacijo izbora borijo tri mesta. Poleg avstrijske prestolnice sta v igri še Innsbruck in nam najbližji Gradec.
Conchita vas vabi
19., 21. in 23. maja prihodnje leto bodo vse oči uprte v Avstrijo, kjer bo potekal 60. evrovizijski izbor. Izbor za Pesem Evrovizije bo v naslednjem letu praznoval svojo okroglo obletnico. Ob tej priložnosti se je Evropska radiodifuzna zveza odločila, da logotip, ki tekmovanje spremlja že deset let, osveži in prenovi. V ospredju ostaja srce, ki je simbol združevanja.