Estrada

Trkaj kaže jezik

M.J.
20. 5. 2013, 12.45
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.52
Deli članek:

Kot rezultat slovenskega gibanja »Pokaži jezik« je Trkaj nedavno izdal nov komad »Dobro jutro«, zdaj pa predstavlja še videospot!

Trkaj kaže jezik

Kot rezultat slovenskega gibanja »Pokaži jezik« je Trkaj nedavno izdal nov komad »Dobro jutro«, zdaj pa predstavlja še videospot!

Besedilo so pomagali napisati mladi iz vse Slovenije! Skupaj s Trkajem je v pesmi »Dobro jutro« zapel Kori-Tim Kores, ki je slovensko javnost navdušil kot član zasedbe In&Out. Omenjeno zasedbo sicer poznamo kot finalistko televizijskega šova X Factor. Trkaj in Tim sta skladbo »Dobro jutro« slovenskemu občinstvu prvič predstavila na Topšit dogodku v Mariboru. Pesem je produciral Damjan Jovič, našli pa jo boste tudi na najnovejšem Trkajevem albumu »Vse je OK«.

Besedilo pesmi »Dobro jutro« je nastalo iz nekaterih novih skovank, zbranih na portalu, ki so ga zagnali v sklopu akcije za krepitev slovenskega jezika – www.pokazijezik.si. Tako so besede kot npr. kilijarda, drajv, hrčkanje in mnoge druge postale sestavni del nove Trkajeve pesmi. Izbor besed opozarja na raznolikost in kreativnost slovenščine. Kreativnost mladih pa Trkaj spodbuja tudi pod geslom Respect mladim, in sicer v sodelovanju z zavarovalnico Vzajemna.

»Besedilo pesmi in videospot spodbujata navdušenje do kreativnega ustvarjanja ter posameznikov lasten in drugačen pogled na svet, hkrati pa obuja čustvo čudenja, ki ga dandanes primanjkuje,« je o komadu povedal Rok Trkaj.

Videospot za »Dobro Jutro« so posneli v Mariboru in Ljubljani. »V Mariboru so nam prijazno odstopili Marles Hišo, ki je sicer razstavna, tokrat je postala snemalna, da smo lahko posneli prizore, ki se dogajajo doma. V Ljubljani sta bili dve lokaciji, prva je na Gospodarskem razstavišču in sicer na Da Vincijevi razstavi, druga pa v osnovni šoli Savsko naselje, kjer smo posneli kadre v učilnici in zunaj skupaj z otroki. Videospot smo naredili skupaj z ekipo Blueroom, scenarij sem si zamislil sam, realizal pa ga je Žiga Zupančič s svojo ekipo,« je o snemanju spota povedal Trkaj.

Zgodba videospota govori o mladem dečku, ki je genij. Ko starša odideta po opravkih, se odloči, da se bo zabaval z izvajanjem eksperimentov in igranjem kitare, izdela pa tudi načrt za izum – stroj za bistrost.

Drugi del se dogaja v šolski učilnici, kjer je predstavljen današnji način izobraževanja – test, ena rešitev, prostora za kreativnost ni. Deček vrže test v koš in seveda razjezi učiteljico. Toda ko pride domov, je jasno, da družina še vedno podpira njegovo kreativnost in genialnost. »To je glavno sporočilo spota. Starši, spoštujte, opazujte in pomagajte otrokom razvijati genialnost, ki jo nosijo v sebi,« poziva Trkaj.