Dirke v Montrealu redko razočarajo in na srečo ljubiteljev formule 1 tudi tokrat ni bilo drugače. Glavno vlogo je, tako kot že celoten konec tedna, znova odigralo vreme. Steza Gillesa Villeneuva je bila namočena že pred samim startom, kljub temu pa je imela velika večina dirkačev uvodoma nameščene vmesne gume. Edino izjemo je predstavljal samo Haasov dvojec, ki je začel na gumah za dež. Kar pa se je sprva zdelo kot genialna poteza, saj sta bila Magnussen in Hülkenberg (dirko sta začela kot 14. in 17.) takoj prepričljivo najhitrejša. Danec se je tako v 3. krogu nahajal na 4. mestu, Nemec pa na osmem. Žal pa je bilo njunih upov na presenečenje konec s trenutkom, ko se je idealna steza pričela sušiti. Kar pa se je zgodilo bistveno prehitro, zaradi česar sta bila prisiljena že v 8. in 13. krogu zapeljati na menjavo gum (Magnussonov postanek je bil za dodatno mero povsem neposrečen). Kar pa je seveda povzročilo precejšno izgubo mest.
Povsem v ospredju tovrstne drame ni bilo, saj je Russell suvereno ubranil včeraj pridobljeni najboljši startni položaj. Verstappen v prvi fazi dirke ni uspel pripraviti napada, za preostalo konkurenco, kateri je načeloval Norris, pa se je zdelo, da tempu vodilne dvojice ne more slediti. Toda na sušeči se stezi se je razmerje moči hitro pričelo obračati v Russellovo škodo. Celo do te mere, da ga ni pričel ogrožati samo Verstappen, temveč tudi Norris, ki je uspel v zgolj nekaj krogih izničiti več kot 10 sekund zaostanka. Po napaki, ki si jo je v 17. krogu privoščil Verstappen, pa se je Norris znašel v odličnem položaju za napad. V 20. krogu je trikratnega svetovnega prvaka tudi prehitel, zgolj krog kasneje pa je pred zadnjo šikano švignil še mimo vodilnega Mercedsa. Pri čemer je slednji storil še napako, po kateri ga je prehitel še Verstappen.
Norrisu je nato uspelo v zgolj nekaj krogih pobegniti na več kot 7 sekund, kar pa je bilo izničeno v 25. krogu, ko je na stezo zapeljal varnostni avto. Vzrok pa je bila nesreča, ki jo je v 4. zavoju doživel Sargeant. Williamsov dirkač jo je pri tem odnesel brez posledic, seveda pa je vse skupaj izničilo vso prednost, ki si jo je do takrat nabral vodilni Norris. Dodatno škodo pa mu je tedaj povzročilo tudi vodstvo dirke, ki je z odločitvijo glede varnostnega avtomobila čakalo tako dolgo, da se je Norris zapeljal mimo vhoda v bokse. Ne pa tudi Verstappen in Russell, ki sta se tako znova znašla pred McLarnom.
Dirka se je z letečim startom nadaljevala s 30. krogom – ravno, ko je na stezo znova pričelo deževati. Zaradi česar velja omenit Ferrarijevo neverjetno taktično potezo, da Leclercu namestijo gume za suho stezo. Monačan se je zaradi težav z motorjem resda vozil izven najboljše deseterice. Kljub temu pa je bila tovrstna odločitev vse prej kot razumna. Leclerc se je na stezo tako ali tako vrnil povsem na začelju. Svoje pa je nato dodala še mokra steza, zaradi česar se je po zgolj nekaj krogih znova vrnil na menjavo. V 37. krogu je imel že krog zaostanka, 5 krogov kasneje pa je bilo njegovih muk konec, ko ga je moštvo še zadnjič poklicalo v garažo.
Ironično se je idealna ravno ravno v tem obdobju pričela toliko sušiti, da se je vedno več dirkačev odločilo za menjavo na gume za suho stezo. Med favoriti je v 44. krogu kot prvi to storil Hamilton, krog kasneje sta mu sledila Piastri in Alonso, še krog kasneje pa Verstappen in Russell. Norris pa je počakal vse do 48. kroga, saj je bil na vmesnih gumah še vedno hitrejši od tistih, ki so že šli na menjavo. Ko je torej njegova prednost zrasla na več kot 21 sekund, se je že zdelo, da utegne celo prevzeti vodstvo. Kar se je ob povratku na stezo tudi zgodilo – a kaj, ko je imel Anglež nato preveč težav z oprijemom, zaradi česar se je v vodstvu znova znašel Verstappen. Slednji pa v nadaljevanju ni več delal napak, zaradi česar je pričela prednost znova rasti.
Nekaj upanja za napet boj za zmago je prišlo s 53. krogom, ko je v 6. zavoju s steze najprej odneslo Pereza (po trku je ostal brez zadnjega krilca), nato pa sta tam trčila Sainz in Albon. Na stezo je znova zapeljal varnostni avto, kar je seveda znova strnilo vrsto. Izmed vodilnih dirkačev se je za postanek odločil samo Mercedesov dvojec in bil za to v zaključku dirke tudi nagrajen. Ko se je namreč dirka v 59. krogu nadaljevala, je bilo hitro jasno, da sta McLarna počasnejša. Kljub temu pa se njun napad ni najbolje posrečil, saj se je Piastri izkazal za zelo trd oreh. Russell je nekajkrat napadel, v 63. krogu pa bi v zadnjem zavoju skoraj počilo. Na srečo je tam dovolj velika izletna cona, zato pa je Russella tedaj prehitel še Hamilton.
Sedemkratni svetovni prvak s Piastrijem ni imel toliko težav in bil dva kroga kasneje že na 3. mestu. A zgolj začasno, saj je krog kasneje pot mimo Avstralca vendarle našel tudi Russell. V 68. krogu pa je slednji dobil še interni Mercedesov dvoboj. Vodilne dvojice pa v preostalih dveh krogih ni mogel več uloviti. Norris je tako v cilj pripeljal kot drugi, šestdesetič v karieri pa je zmago slavil Verstappen. Slednji ima sedaj v skupnem seštevku 56 točk prednosti pred Leclercom in 63 pred Norrisom.
Na oddaljenem šestem mestu je dirko končal Alonso, ki je v prvi fazi dirke predstavljal nerešljivo uganko za Hamiltona. A zgolj do prvega postanka, ki je bil enkrat počasnejši od Angleževega. Pri Aston Martinu vseeno ne morejo biti razočarani nad razpletom – tudi po Strollovi zaslugi, ki je na domačih tleh osvojil sedmo mesto. Z osmim mestom je lahko zadovoljen tudi Ricciardo, med dobitniki točk pa sta se znašla tudi oba Alpinova dirkača, Gasly in Ocon. Tudi po zaslugi vrtenja, ki si ga je 4 kroge pred koncem privoščil Cunoda.