Kot so pred kratkim sporočili iz podjetja, bodo začeli komercialne storitve preizkušati v prihodnjem poslovnem letu, in sicer z uporabo enoprostorcev na območju Jokohame južno od Tokia.
"Lokalne skupnosti se na področju mobilnosti soočajo s številnimi izzivi, med drugim s pomanjkanjem voznikov, ki je posledica staranja prebivalstva," je Nissanovo izjavo za javnost povzela francoska tiskovna agencija AFP.
Japonska ni edino mesto z avtonomnimi vozili
Pri uvedbi storitve nameravajo sodelovati z lokalnimi oblastmi in prevozniki, da bi "zagotovili široko paleto novih storitev, ki omogočajo prosto gibanje".
Japonska še zdaleč ni edino mesto z avtonomnimi vozili na cestah, vendar je njena vlada določila pospešitev razvoja te tehnologije kot ključno prednostno nalogo, saj se država sooča s pomanjkanjem delovne sile in starajočim se prebivalstvom, ki potrebuje prevoz.
V skladu z zakonom o cestnem prometu lahko v določenih okoliščinah po javnih cestah na Japonskem od lanskega leta vozijo samovozeča vozila stopnje 4. Avtonomija vozila je razvrščena po lestvici od 0 do 5, pri čemer 5 pomeni, da je vozilo povsem avtonomno.
V Nissanu so povedali, da poslovne modele za storitve samovozeče mobilnosti preizkušajo na Japonskem in v tujini že od leta 2017.