Nova pravila za video gradivo, ustvarjeno z umetno inteligenco, bodo stopila v veljavo v prihodnjih mesecih, saj se širi strah pred tehnologijo, ki se zlorablja za spodbujanje prevar in napačnih informacij ali celo za lažno prikazovanje oseb na pornografskih videoposnetkih.
"Omogočili bomo zahtevo za odstranitev vsebine, ustvarjene z umetno inteligenco, ali druge sintetične ali manipulirane vsebine, ki simulira točno določenega posameznika, vključno z njegovim obrazom ali glasom," sta v blogu napovedali podpredsednici, pristojni za upravljanje izdelkov pri YouTubeu Emily Moxley in Jennifer Flannery O'Connor.
Pri preverjanju zahtev za odstranitev posnetkov bo spletno mesto, ki je v lasti podjetja Alphabet, upoštevalo, ali so videoposnetki objavljeni kot parodija in ali je mogoče prikazane osebe prepoznati kot resnične.
YouTube tudi načrtuje, da bo od ustvarjalcev zahteval, da razkrijejo, kdaj je bila realistična video vsebina ustvarjena z AI, in da bodo gledalci o tem obveščeni z ustreznimi oznakami.
"To je lahko videoposnetek, ustvarjen z umetno inteligenco, ki realistično prikazuje dogodek, ki se nikoli ni zgodil, ali vsebina, ki prikazuje nekoga, ki je rekel ali naredil nekaj, kar dejansko ni storil," sta še zapisali Moxley in O'Connor.
Kot sta še dodali, je "to še posebej pomembno v primerih, ko gre za občutljive teme, kot so volitve, trenutni konflikti ali krize javnega zdravja, ali javne predstavnike".
"Uvajamo tudi možnost, da bodo naši glasbeni partnerji lahko zahtevali umik glasbene vsebine, ustvarjene z umetno inteligenco, ki posnema umetnikov edinstveni pevski glas ali njegov rap," sta še dodali Moxley in O'Connor.
Youtube je ob tem še napovedal, da bodo vsebino ustvarjalcev videoposnetkov, ki bodo kršili pravila o razkritju, odstranili s te platforme ali pa jih bodo začasno izključili iz partnerskega programa, ki deli prihodke od oglasov.
Podjetja Meta je med drugim že prejšnji teden napovedalo, da bodo morali oglaševalci na svojih platformah kmalu razkriti, kdaj so uporabili umetno inteligenco ali drugo programsko opremo za ustvarjanje ali spreminjanje slik ali zvoka v političnih oglasih.