Delež zaposlenih, ki delajo vsaj nekaj ur od doma, se je po podatkih Ifa avgusta povečal na 25 odstotkov, potem ko se je aprila ustavil pri 24 odstotkih.
"Ta delež je bil praktično nespremenjen, odkar je bila marca 2022 odpravljena zahteva, da morajo podjetja zaposlenim zagotoviti delo na daljavo," je dejal Ifov raziskovalec Jean-Victor Alipour. Delo na daljavo je po njegovih besedah postalo sestavni del delovne kulture v Nemčiji, tako naj bi ostalo tudi v prihodnosti. "Hibridni modeli se vse bolj uveljavljajo," je še ocenil.
Po podatkih, ki jih je Ifo objavil ta teden, pa so glede števila opravljenih delovnih dni od doma med panogami velike razlike. Največ, skoraj dve tretjini delovnega časa, na tak način opravijo zaposleni v IT in oglaševalski industriji.
Zaposleni v telekomunikacijah in radiofuziji z delom od doma opravijo 38 odstotkov delovnih ur. V gradbeništvu je na tak način opravljenih le tri odstotke, pri proizvajalcih pijač pa dva odstotka delovnega časa. Na dnu lestvice sta se znašli gostinska in turistična panoga, kjer zaposleni v domačem okolju opravijo manj kot odstotek delovnih ur.